Nieuws:

Nu in MSM 269 REPORTAGE: On traXS 2026

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

#5580
Citaat van: PietB op 19 december 2016, 00:12:28 AM
Neen die lag gisteren om 9uur30 in zijn mandje met een enorme grok tegen de griep.
Nog niet helemaal weg maar we zijn op z'n retour

grt Piet.
dat is nog steeds de reden :-\ ;) alvast snel beter !

Pierre

Groet Pierre.


PietB

Citaat van: doomslu op 24 december 2016, 09:39:45 AM
... maar waar zit Piet?  :-\
Geen zorgen Luc, Piet zit in een gezondheids dipje.
Ben weer op de weg terug van een goede griep en als je dan ook nog eens COPD hebt, dan wordt het snel te veel.
Ik heb Peter gevraag om de honneurs waar te nemen, tot dat ik 's avonds weer wat later op kan blijven om de felicitaties te doen.
Dus geen zorgen die Ouwe Bossie gaat gewoon door, maar even in een ander tempo. ;)

Metpetergaathetbeter


een Zalige Kerst en opnieuw 2 jarigen :
nederbelg (Dave), Doornroosje (Dennis)gefeliciteerd met jullie verjaardag en maak er een onvergetelijke dag van !  ;)

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

3rail

Gefeliciteerd allebei. :D :D

Maak er een mooie en gezellige dag van.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Dave en Dennis  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd, kerstkindjes!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Proficiat aan de kesrtjongens  ;)

Gerolf

Proficiat, Dave en Dennis  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Dave, Dennis, hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag, toch leuk dat we met z'n allen feest vieren voor jullie hé.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter


Vandaag viert BLSfan(Marc) zijn verjaardag bij deze gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoorjaren ! ;)

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Marc  :)

@Peter: 4:57:05  ??
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Gefeliciteerd!  :D

@Gerolf: Peter stond waarschijnlijk op de bus te wachten...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 26 december 2016, 10:22:45 AM
@Gerolf: Peter stond waarschijnlijk op de bus te wachten...  ;D
om 6 uur beginnen werken ;)