Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Steam.N

Proficiat, alle drie  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Nick, Olivier en Eddy gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van ! ;D ;)

Olivier loop jij daar nu tss die loc's en wagons rond in het spoorwegmuseum, want dat zal wel de verrassing geweest zijn zeker? :-\

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Dankjewel allemaal.

Gisteren van de vriendin een verrassingsuitstapje naar TrainWorld gekregen en nog een CD van één van m'n favoriete groepen.

Paar plaatjes.
Kijk maar, lekker morantisch.










De modelbaan was ook zeer mooi qua algemene afwerking, alleen laat die zich niet makkelijk fotograferen door de nogal snelle treintjes en het snel wisselende licht.

Voor foto's aldaar te nemen moet je wel veel geduld hebben, statief is aan te raden, anders wordt het improviseren met de vloer en wat attributen. :D (lange sluitertijden als je zonder flits wil fotograferen).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

mocht ik met euromillions hetzelfde voorgevoel hebben dan was ik nu binnen en niet in het toch fraaie spoormuseum ! ;)

Trouwens geen foto's van Evan's baan ?  :)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 juni 2016, 18:16:36 PM
mocht ik met euromillions hetzelfde voorgevoel hebben dan was ik nu binnen en niet in het toch fraaie spoormuseum ! ;)

Trouwens geen foto's van Evan's baan ?  :)
Ja maar die zijn niet geweldig. De dag en nacht simulatie gaat sneller dan de sluitertijd bij dit licht (lange sluitertijden als je toch een goede scherpe foto wil maken zonder flits).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 19 juni 2016, 19:52:53 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 juni 2016, 18:16:36 PM
mocht ik met euromillions hetzelfde voorgevoel hebben dan was ik nu binnen en niet in het toch fraaie spoormuseum ! ;)

Trouwens geen foto's van Evan's baan ?  :)
Ja maar die zijn niet geweldig. De dag en nacht simulatie gaat sneller dan de sluitertijd bij dit licht (lange sluitertijden als je toch een goede scherpe foto wil maken zonder flits).

Dat is dan ook het enige minpuntje aan die baan  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Vandaag 20 juni viert Rangeerduivel zijn verjaardag.



Rudy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

3rail

Rudy gefeliciteerd.
Maak er een mooie dag van.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

loebaske

Proficiat Rudy, maak er een fijne dag van...

Je leest dit wel want je bent nog waarnemend forum lid  ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Rudy !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Mens leeft die man ook nog ?  ;D ;)
Rudy mocht je dit lezen: "Hartelijk proficiat met je 62ste verjaardag !  ;)

Chrisrail

#4844
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }