Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

SuSke

Bedankt voor de fijne wensen  ;)
We maken er met de hele familie een gezellig gecombineerd feest van, oudejaarsdiner met een verjaardagstaart als toetje in plaats van het Nieuwjaars gebak :-)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 31 december 2015, 11:29:43 AM
Bedankt voor de fijne wensen 
effekes wachten hé Suske, we moeten je nog eerst feliciteren, bij deze gefeliciteerd met jullie verjaardag Suske en Willy! ;)

doomslu

Gefeliciteerd mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: bollen neus op 31 december 2015, 09:37:18 AM
Ik zou Piet willen bedanken voor steeds deze aankondigingen te doen. Het is maar een kleine geste maar toch.
BEDANKT....
Den Eric.

+1 !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

+1!

Piet weet ondertussen wel dat we het appreciëren. Maar het mag inderdaad regelmatig eens vermeld worden

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Catje

Beste mensen,
Helaas is deze dag dit jaar voor mij in droefenis gehuld, maar U allen hartelijk bedankt voor uw felicitaties.
En Frans ook van mijn zijde helaas aan de late kant maar toch gefeliciteerd

Willy

PietB

Helaas heb ik door alle oliebollen en champagne een verjaardag over het hoofd gezien.

Gisteren 1 januari vierde MSC De Kempen zijn verjaardag.



Eddy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts


loebaske

Mooie verjaardag om niet te vergeten, MSC De Kempen geboren op 1 januari PROFICIAT

modelbouwpatrick

Beste wensen voor 2016 en proficiat aan alle jarige van januarie

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Eddy - en MSC De Kempen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Ik weet niet of Eddy jarig was, ik denk eerder dat MSC De Kempen 16 jaar bestaat dit jaar.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen