uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Stieven76


PietB

Vandaag 30 April één jarige tsjoek.



Luc van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Vandaag 2 Mei hebben we 3 jarigen marc goovaerts, Frans Bosmans, Sattrickske.



Marc, Frans en Patrick vanharte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

doomslu

Gefeliciteerd, mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Proficiat met jullie verjaardag en maak er een ongelooflijk(e) dag/weekend van !

Patrick, opgelet dat je je gebruiksnaam niet hoeft te veranderen en dat deze met een S blijft beginnen !  ;D ;)

Groeten Peter ;)

Gerolf

Gelukkige verjaardag allemaal (ook aan diegene die ik tijdens mijn vakantie-tje gemist heb)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag 4 Mei twee jarigen: marimon en Hennequin.Cedric



Marc en Cedric van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Proficiat, Marc en Cedric !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

thor

Gefeliciteerd mannen
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Gefeliciteerd, proost op jullie gezondheid.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

marimon

Dank jullie wel. En het is dubbel feest vandaag omdat ik vandaag 40 jaar getrouwd ben met nog steeds de zelfde lieve vrouw . Olé olé....
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Gerolf

Gelukkige verjaardag, beiden  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw