Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Beautiful British Columbia

Gestart door evan, 17 augustus 2010, 14:20:33 PM

Stedahult

Ben beide dagen als "crew" in Rijswijk. Kom dus wel even kijken bij je.
Mvh. Steef

evan

Goede avond,

Steef,  Ik kijk er naar uit!

Ronald,  Het OT-plaatje blijft zeker!


Ondertussen zijn de 2 modules klaar voor de expo en kan ik de volgende 2 aanpakken.

Er is behoorlijk wat extra groen aangebracht na het opfrissen en het geeft een fraai beeld van de werkelijke omgeving.
Deze avond heb ik wat tijd gemaakt om wat foto's te maken.  De foto's geven een sfeer weer met "late namiddag zon".  Dit resultaat is bekomen door off camera te flitsen met filter.  Het is net of de zon in de woonkamer schijnt  8)

Here we go:























De loc is natuurlijk nog te proper  ::)

Een dood boompje geeft een uitkijkpunt voor "The bald eagle"



Wordt vervolgd  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976

#347
Wat een gouden groene vingers heb je toch Evan  8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske

en het gaat nog beter worden, nu Evan heeft leren bomen maken...zal nog straffer worden  ;)

Ronald

Evan, ik kan in het draadje wat ik nog eens doorgespit heb geen baanplan.... wat zijn de radiussen die je hebt gebruikt?

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Citaat van: Ronald op 18 december 2015, 11:09:16 AM
Evan, ik kan in het draadje wat ik nog eens doorgespit heb geen baanplan.... wat zijn de radiussen die je hebt gebruikt?

Hoi Ronald,  MRR Planning niet gelezen?   ;D

Een baanplan?  Het zijn twee cirkels die dmv een kruising met elkaar verbonden zijn.  Je kan het vergelijken met een dubbelgevouwen "8"

De diameter van de baan 1,6 meter, de straal van het zichtbare spoor is 72 cm en de binnenste straal is 65 cm.  De diepte van de baan is maar 20 cm  :o en de hoogte van het landschap is max.45 cm (Rotspartijen)

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Bedankt voor de reacties mannen  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

prachtig om deze weer te zien, en mooie lichtval in je foto's, je zou je nieuwe Franse materiaal er eens op moeten laten rijden, ik las dat je bezig bent met een passende omgeving voor die collectie? ik ben al erg benieuwd ;D ;D

Geert

Je baantje is prachtig zo, zeker met de schaduw effecten onder je brug, net echt zonlicht dat er doorschijnt.

Geert


Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Ronald

Citaat van: evan op 18 december 2015, 13:22:29 PM
Citaat van: Ronald op 18 december 2015, 11:09:16 AM
Evan, ik kan in het draadje wat ik nog eens doorgespit heb geen baanplan.... wat zijn de radiussen die je hebt gebruikt?

Hoi Ronald,  MRR Planning niet gelezen?   ;D


Evan, dank je en ik schaam mijzelf.... ik heb alle MRP's nl..... :-[

Ik ga kijken! :)

evan

Goede morgen,

Nog ns bedankt voor de reacties,

Ondertussen staan de 2 andere modules hier klaar om te worden aangepakt.

Wordt dus vervolgd ...



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976

Echt wel benieuwd dat baantje nog es live terug te zien :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Merci,

Plezier alom  :D

Ondertussen is het volgende reeds gebeurd:

-Verwijderen van alle bomen en struiken
-Afstoffen van de 3 e module
-opnieuw Weatheren van sporen en andere details
-De achtergrond schildering verbeterd
-Al het lage groen en klimplanten opgefrist met nieuwe fijne turf

Nu kan de finale begroeiing er op en dan is deze module ook opgefrist :)



Ondertussen zou ik veel zaken anders doen, maar het baantje is reeds van 2010 en het is enkel maar een opfrissing nu.
[


Nu kunnen we struken en bomen gaan planten  :P

groetjes,

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.