Beautiful British Columbia

Gestart door evan, 17 augustus 2010, 14:20:33 PM

modelbaanHO

Frustrerend, zo'n tempo en zo'n kwaliteit.

Ik wou dat ik een beetje van beide eigenschappen had.

Ik blijf je werkzaamheden volgen met meer dan gewone belangstelling en bewondering.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

evan

Bedankt voor de support, ModelbaanHO

De laatste voor vandaag want ik heb nog andere niet- modelbouw-gerelateerde plannen[:D]

De rotsen zijn af en drogen nu om dan gekleurd te worden.  Dit zal voor morgen na het werk zijn [:(][;)].

Groeten en allen nog een fijne zondagavond gewenst[;)]

Speedy E

Rond de overgang van de 2 bakken komt nog wel behoorlijk wat groen om de naden te camoufleren.  Deze naden zitten er omdat deze rotsdelen afneembaar zijn daar er 2 spoorovergangen zijn tussen de twee modules die al ns aandacht nodig hebben.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

gjvdz

FANTASTISCH[:0][:0][:0][:0][:0][:0]
Mvg Giel-Jan

Kautenbach

inderdaad erg fraai, ik bedacht net wat origineels (netr terug v e feestje..) je zou het geheel op een draaiend plateau moeten plaatsen, zodat het landschap aan je voorbijtrekt, en dan de loc in de tegengestelde richting laten rijden, zodat ie op dezelfde positie blijft voor je publiek... (....tja, zucht Wim,...)

in elk geval, wanneer is dit bouwsel te bewonderen, komt ie op Ontraxs?

groet, Wim

evan

@Wim

Laat de mensen maar rond het baantje lopen[:D]  Het is leuk zodat ze de 4m lange trein kunnen volgen en dat ineens de trein rechts in de tunnel rijdt aan de gallerij en links er niet meer uitkomt.  "Houdini"[8D]
De baan is als een dubbelgevouwen acht en het binnenste spoor is niet zichtbaar...[:p]

Ik sta idd. op Ontraxs en bovendien geef ik er ook DEMO's landschapsbouw.  Samen met Arnaud Verlaeken (Blauwe steen) maken we een diorama naar jawel Belgisch voorbeeld[8D]  De collega's van PAJ en Theo Huybrechts geven er ook DEMO's.

Groeten en morgen het vervolg...[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

Valium iemand? ... Om te bekomen...[:D]
mvg,
Paul(ogic)

evan

Voor mij niet... ik ga even de afwas doen en dan vlieg ik er weer tegenaan[;)]

De rotsen moeten af vandaag!

ToThePoint

Moest ge u vervelen als het af is. Kan wel een cusrsus gebruiken.
Ooit ga ik dat ook kunnen. Voel dat aan mene zere dikke teen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

gjvdz

Binne zo'n 35 jaar [:D]
Mvg Giel-Jan

evan

Vervelen?...Nop

Maar uitleg kan je altijd krijgen[;)]

Nog veel bomen en beplanting zullen volgen, maar je moet ergens beginnen.  Qua rotsen en onderbouw zijn we "rond" voor het baantje[:D]

De sfeer van de laatste module komt er in.
Komend weeken ga ik proberen het baantje op te zetten en dan maak ik een leuke reportage vor jullie?

Daarna komt het weatheren van de wagens en locs en alle detaillering...

Tot...[:)]

Kautenbach

ha, nu heb ik toch het 1e minpuntje ontdekt, die cowboy dames lopen toch, als die van the Dukes, in een blokjesblouse, die losjes om de boezem is geknoopt en dan zo'n kort strak broekje?

leuk om je aan het werk te kunnen zien, ben heel neuwsgierig.

groet, Wim

Geert

Zeer knap, ik denk 90-60-90, zo goed als perfect eigenlijk. Wel blond, maar zo goed als zeker geverfd.

zat ik met haar maar op dat onbewoond eland.[^]

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

Paulogic

En dan... kan ze u helpen om uw baan af te werken...[:D][:D]

Een schone blonde met een wrangler jeep. Die baan is plots
nog schoner. [:p][:p]
mvg,
Paul(ogic)

evan

Hey you...wanna explore the Rockies with me in the El Camino?
[8D]

Wou eigenlijk de boompjes op de achtergrond tonen.  [:o)]

Dirky

niets lelijker dan een gewassen auto midden in de ruwe rotsgebergtes [}:)]

die boompjes echter... maak je die zelf?