LS Models M6

Gestart door Jurgen, 22 juni 2010, 19:37:18 PM

Binco

Ja vind dat ook maar een bizarre redenering, Rian.
Had jij trouwens geen 2103 van LSM? [}:)]
En daar vallen de stukken toch niet af hoor, ja enkel als je hem wilt open doen ... [:0] maar dat gebeurt nu niet elke dag.
Ik heb ook wat modellen van LSM en ben er zeer tevreden over.
Maar Rian, je doet natuurlijk waar je je zelf goed bij voelt h? [;)]

Goed, en nu terug naar de M6'en zeker ... [:D]

conducteur

Die 21 heb ik dan ook nooit zelf gekocht, maar cadeau gekregen. Als ik een 21/27 zou nodig hebben dan neem ik een lima waar ik een aangepast roco onderstel onder monteer, zodat ik zeker ben dat het ding zonder problemen zal rijden en waar je geen gedoe hebt met afvallende stukjes.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

hapkin

Rian
citaat:
Net wat ik bedoel, en ik heb er meer vertrouwen in dat een model van classix technisch beter gaat bollen dan een LS (denk ik toch). Dat is exact hetzelfde als het verschil tussen een roco en een ls models. direct de roco kopen!


Rian
citaat:
Die 21 heb ik dan ook nooit zelf gekocht, maar cadeau gekregen. Als ik een 21/27 zou nodig hebben dan neem ik een lima waar ik een aangepast roco onderstel onder monteer, zodat ik zeker ben dat het ding zonder problemen zal rijden en waar je geen gedoe hebt met afvallende stukjes.


Rian ik begrijp u nu compleet... dit is een uitleg die idd uw handelsmerk waardig is.


mvg Steve

ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

voor mij simpel : wie eerst komt eerst maalt, dus moest ik ze kopen zouden het de classixs zijn,

Jan



Nou ik koop liever wat het beste is voor mijn geld,dus rustig wachten tot dat beide er zijn lijkt mij zeer verstandig.

conducteur
En redeneringen van ik koop alleen A ,zonder te zeggen wat er aan B mankeert vind ik wat KINDERACHTIG aan doen.
wim

conducteur

@ysbeer: Ik probeer al heel de tijd duidelijk te maken dat ik tevreden ben met de detaillering van een lima met de rijkwaliteiten van een roco.
Ik ben ervan overtuigd/heb ervaring dat een roco technisch beter in elkaar zit dan een lsm. En ik denk hetzelfde over classix/lsm
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ward

Ik ben eens benieuwd wanneer er hier verder nieuws over zal komen. De andere modellen prijken al mooi op de website van LSModels, maar van de M6 blijft het weer behoorlijk stil..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

Half september zouden ze er moeten zijn h? Ward , afwachten maar of dat zo zal zijn???[^]

ward

Dat bedoel ik juist Ervin.. Half september zouden ze in de rekken moeten liggen, maar er zijn nog steeds geen foto's van een definitief protomodel. Iets doet me vermoeden dat ze er in september niet gaan zijn. Maar zoals je zegt.. Afwachten xD

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ward

Op hun website zijn zojuist de verschillende versies voorgesteld. Volgende maand meer details. Tzal waarschijnlijk idd voor oktober worden.. Dan is het nog even wat langer afwachten voor de vergelijking..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

TimT

naar de site van lsmodels te zien zullen ze worden voorgesteld op de beurs in Genk samen met de 18 denk ik
Groeten Tim

wisselstromer

ik dacht gelezen te hebbe,  dat ze een maand geleden vol goede moed (of noem het arrogantie[}:)]) op hun site hadden gezet dat de M6 "slechts" enkele weken later en goedkoper te koop gingen zijn [}:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

TimT

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

ik dacht gelezen te hebbe,  dat ze een maand geleden vol goede moed (of noem het arrogantie[}:)]) op hun site hadden gezet dat de M6 "slechts" enkele weken later en goedkoper te koop gingen zijn [}:)]


haha  staat er ook niet bij ls kwaliteit(= lekker laat uitbrengen )  :D

chef garde

citaat:
Geplaatst door TimT

naar de site van lsmodels te zien zullen ze worden voorgesteld op de beurs in Genk samen met de 18 denk ik
Groeten Tim



Zou een knappe zet zijn, tegen dan zouden de eerste 18 + M6 in grootbedrijf ook al moeten rijden!!

Sicco


itchy

Ja, per twee, ter vervanging van de 26'ers. Grrrr! [:(!]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail