Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Onze banen - Totaal Foto's

Gestart door GJVorst, 26 februari 2010, 10:08:32 AM

GJVorst

Gaaf hoor. Ziet er mooi "gelaagd" uit. Mooi idee van bergen.

Ik zie dat je ook gebruikt maakt van rubberen stootranden, die moeten voor de "kopf" zijn....ik ken dat...au[;)]. Of is dat om op te tillen?



citaat:
Geplaatst door Saraan

Hoor hem eens: "mijn baan is te groot om volledig op een foto te passen!" puh-puh [:o)] (Erwin, je weet dat ik alle bewondering voor je droombaan, he! [;)] ) Kijk Erwin, zo moet het: alles op 1 foto; een baan vol spagetti! Mijn baan: Saraan! [8D]




GJVorst

Mooie baan hoor. En heel gaaf met die foto's zo. Erg creatief.

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Foto van ruim 4 jaren geleden, samengesteld uit 5 deelfoto's:




ERVIN

citaat:
Geplaatst door Saraan

Hoor hem eens: "mijn baan is te groot om volledig op een foto te passen!" puh-puh [:o)] (Erwin, je weet dat ik alle bewondering voor je droombaan, he! [;)] ) Kijk Erwin, zo moet het: alles op 1 foto; een baan vol spagetti! Mijn baan: Saraan! [8D]





Mooie baan Saraan ( h? dat rijmt [:o)] ) , ik zou het zoals Gerolf willen doen, maar dat zal een serieus knip en plak-werk worden dan , dus nee , ik laat het hier maar bij , diegene die meer willen zien van mijn baan sturen mij maar een PM.[^]

Michiel

citaat:
Geplaatst door GJVorst

Ik zie dat je ook gebruikt maakt van rubberen stootranden, die moeten voor de "kopf" zijn....ik ken dat...au[;)]. Of is dat om op te tillen?

Die stootranden aan de onderrand van de baan heb ik geplaatst omdat mijn dochtertje Sarah van 3 jaar (jaja, de baan werd naar haar genoemd [;)]) haar hoofd regelmatig stootte bij het spelen onder de baan (steeds vlak bij papa). Zelf zie (of voel) ik er ook af en toe het nut van! [:D]

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Paulogic

Ahaaa,

Nu weten we waarom jij zo goed een baan kan ontwerpen,
af en toe met uw hoofd er eens deftig tegen bonken en
je krijgt idee?n.

Ik ga dat ook eens proberen.[:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Paul, mag ik je even onderbreken? Je hebt oorzaak en gevolg omgekeerd. Eerst was er het plan, dan de baan, dan het hoofdstoten, en dan... weet ik het niet meer...[?]... [:D][:D][:D]

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

Volgens mij wordt die baan gebouwd om te kunnen stoten, [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Mijn baan is zowat leveringklaar. Een laatste familiefoto voor het nageslacht dan maar?

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mini-bs

ook een duit in het zakje doen met een verouderd zicht op het baantje dat ik als fiddle yard wil gebruiken.



De half-relief huisjes zijn verdwenen en vervangen door sparren (ecologische voetstap verkleinen kan dus ook op schaal 1/87e) want dit stukje baan moest eerst Stavelot voorstellen maar is een eindje opgeschoven in de richting van Raeren.
 

Steven 1/43 modelling

Hallo,

ook enkele tijd geleden effectief van start gegaan, hierbij een foto.
Tot dan, Steven.

conducteur

@Saraan: mooi? Heb je alle rommel en werkgerief vlug onder de baan gestopt en dan zwart gefotoshopt? Ons ma klaagt altijd dat er te veel tangen en zakjes en potten strooigerief ed op mijn baantje staan[xx(]. Moet ik ook eens proberen. Je moet eens een filmpje maken h? als het af is!!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

Hoi Rian,

de foto is inderdaad "geGimpt" (om maar eens een ander merk te noemen). Mijn baan is over het algemeen vrij rommelvrij, ook eronder. Dat komt omdat ik hier nog een paar speelgrage kinders heb rondlopen die een tang, een bout of een pot verf machtig tof spul vinden. [:D]

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Dan moet je hier eens komen kijken , zowel op als onder de tafels staat het vol met allerhande spullen , ik kan dat natuurlijk mooi opkuizen , maar dan vind ik niets meer terug , ik spreek uit ervaring, dus laat ik alles netjes ( [:D] ) staan.

didier1990

dit is dan mijn baantje.
Helaas krijg ik hem weer niet goed op het forum gezet.(veel te groot)
Gerbuik ik maar een link he.
http://116.hostmuis.nl/robot/robot.gif
nu gaat die wel werken.

mvg
didier

Koen

Didier,

De link werkt wel maar je moet een username en een password ingeven.


Mvg

Koen
Nooit te oud om te leren