Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Gotthardbahn 2010 Lugano Vedeggio

Gestart door C.B., 28 januari 2010, 11:12:58 AM

OlivierV

Citaat van: C.B. op 04 oktober 2014, 21:48:48 PM
Citaat van: OlivierV op 04 oktober 2014, 19:33:47 PM

Laat je de originele F0 uitgang aangekoppeld of niet? Dat moet ik nog weten, dan kan ik het zelf ook eens uitproberen. :D

Groet

Ja , langs 1 zijde blijft de printbaan zitten en wordt de verlichting volgens rijrichting geschakeld , en dus ook aan of uit met F0.
Okido, merci, het was dat wat ik me afvroeg, want als je daar zou op solderen en je laat die zitten (aangekoppeld met F0) dan zou je kortsluiting op je decoder maken en zo je functie uitgangen naar de bananen helpen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

C.B.

Hupac on the move .... di notte



De eerste test van 2 lampjes op de bovenleidingmasten.  :)
Groetjes.
Claudio.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dennis1984

Daar ben ik het mee eens ;).

Met vriendelijke groet,
Dennis

C.B.

Dank u , ik wou iets proberen met nachtfotografie op de treintafel en ik mag ook zeggen dat de foto geslaagd is.  :D

Ik had alleen veel werk om de verlichting aan te sluiten want bij het minste brak gewoon de lakdraad , zodoende ik alles weer aan elkaar kon solderen.  :-\
Ik heb daardoor weeral veel tijd mee verloren.

Groetjes.
Claudio.

martin1967

Goedeavond Claudio,

Dat ziet er erg mooi uit, waar heb jij die lampjes vandaan. Ik heb er op de beurs in Keulen 1 gekocht om te proberen ook erg mooi maar €25, - per stuk.

groeten Martin

centauri167

Het was een plezier om dit topic te doorbladeren, wat een mooie baan in aanbouw. Ik kijk uit naar de verdere werken en het resultaat.

Erik_en_kids

Beste Claudio,

Ik volg jouw vorderingen nu al ruim een jaar met veel plezier. Ik had altijd gedacht dat door goed te kijken naar de werkelijkheid ik zelf ook een mooie (Zwitserse) baan zou kunnen maken maar ik leer veel meer van jouw ervaringen en zou zelfs willen stellen dat ik graag een aantal zaken van jou over zou willen nemen, nog liever dan uit de werkelijkheid, zo realistisch doet dit allemaal aan (ondanks alle concessies die je door hebt moeten voeren). De sfeer die jouw baan nu al uitademd is al bijzonder goed getroffen en doet heel natuurlijk aan terwijl je kunt zien dat e.e.a. nog niet af is... en dat stoort ook helemaal niet. Echt, petje af...

En... ik denk dat ik hier niet de enige ben met deze mening...

Ga vooral zo door... Erik

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

C.B.

Ik dank jullie voor bovenstaande berichtjes , sorry dat ik nog niet gereageerd heb , maar ik lig hier thuis ziek met een longontsteking , dus het beantwoorden van jullie berichtjes komt wel , maar iets later als ik terug wat beter ben.
Groetjes.
Claudio.

Metpetergaathetbeter

Claudio, alvast mooie beelden en hopelijk weer vlug beter en gezond !  :)

Groeten Peter ;)

Erik_en_kids


Kautenbach


evan

Ai dat is enorm vervelend! Beterschap Claudio.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }