Mol-Cargo : het is begonnen.

Gestart door ERVIN, 15 juni 2009, 21:43:12 PM

Frank_N

"""en omdat ik nog geen grassmaster heb , moet ik het doen met de dingen die ik heb.""

je maakt ons nieuwschierig, Erwin :D 8)
Hoe doe je dat dan?
Groet van Frank

Steam.N

 ;D ;D ;D
Frank, verdorven geest ...  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OMC

Het is geslaagd hoor  ;) grassmaster is zelfs niet nodig, maar als het gras te hoog wordt misschien wel een "grassmachien"  ;D
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Steven123

Weer erg mooie foto's Erwin  ;)
Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

ERVIN

Bedankt voor de positieve reacties mannen.  ;)

Mijn spoorberm krijgt door onderstaande produkten zijn vorm , scenery is best wel leuk om te doen , maar als ik hier sommige beelden zie van collega's , dan ben ik er nog héél lang niet hoor , dus we blijven oefenen hé.  ::)


C.B.

Goede keuze Erwin , is ook mijn favoriet strooimateriaal , samen met Noch.
Trouwens , uw spoorberm mag er wezen hoor. :)
Groetjes.
Claudio.

Metpetergaathetbeter

Erwin,

fraai werk en foto's

jammer dat die foto met die coil-wagons sneuvelde !

Groeten Peter ;)

ERVIN

Speciaal voor U Peter (  Metpetergaathetbeter )  ;)


loebaske

Je heb al veel ervaring opgedaan Erwin sinds men eerste bezoek  :)
Je bent een volwaardige modelbouwer  ??? ???

Metpetergaathetbeter

Erwin,

leuke attentie !

wees eens eerlijk die M6'en(waarvan ik er ook 8 heb) zijn heel mooi maar zo'n geweatherde coilwagons zijn misschien nog iets leuker !  ::) ;)

Groeten Peter ;)

OlivierV

Toch wel genieten bij beelden is het...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Mol-Cargo : het is begonnen. (It's a never ending story). Zeer goed zo!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ERVIN

@Conducteur , ja het is een soort levenswerk hé , dus het hoeft nog niet te snel klaar te zijn hier hé.  ;)

Hier zie je duidelijk hoe ik te werk ga , eerst gips , dan een kleurtje over het gips en dan het groen , er zullen natuurlijk nog héél veel andere methodes zijn , maar bij deze voel ik mij best oké.


Steam.N

Ervin, dat moet je toch iets doen: zo'n baan waaraan je al zo lang werkt, en uiteindelijk het ziet tot leven komen ...
Mooie beelden, in elk geval !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

@Erwin,

Dit is altijd een leuk draadje om te volgen. Steeds weer mooie foto's waar je de vorderingen van je baan kan volgen. Misschien kan je eens een panoramische foto maken van je baan zodat we een idee hebben hoe het geheel er op dit ogenblik uit ziet ?


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren