Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuwe kans voor het MSM-forumbaan-project ?

Gestart door Havoc, 29 oktober 2015, 21:35:33 PM

BC911

Niet meer te lang wachten, of ik ga noodgedwongen moeten overstappen naar N  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Dirkh

Citaat van: BC911 op 26 september 2017, 23:34:51 PM
Niet meer te lang wachten, of ik ga noodgedwongen moeten overstappen naar N  ;).

Gewoon doen  ;D

Michiel

#107
Citaat van: doomslu op 26 september 2017, 20:32:08 PM
...Mea culpa. Nog geen tijd gehad om met Samuel en co af te spreken. Is voor binnenkort.
Je hoeft je niet te verontschuldigen, Luc. Je doet al zo ontzettend veel. Nu moet je ook dit project weer op de rails zetten. Het leek toch niet de bedoeling dat je dit ook op je schouders kreeg, maar het siert je enorm dat je ook dit weer opraapt en een trap geeft. Wat doen we zonder jou? Thanks!  ;)

Citaat van: BC911 op 26 september 2017, 23:34:51 PM
Niet meer te lang wachten, of ik ga noodgedwongen moeten overstappen naar N  ;).
Zoals Dirk zegt, gewoon doen. Twee flex-rails aanschaffen, en de rest maak je zelf. Je bent van harte welkom.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Infodag en herlancering van de baan

Op zaterdag 16 december van 15 tot 18 uur

Plaats: Modelspoor Aalst (ovmv) Tragel 6D Aalst (boven rollerland )
site: www.ovmv.be


Het is de bedoeling om geïnteresseerden en nieuwsgierigen kennis te laten maken met het concept en vragen te beantwoorden. IEDEREEN is welkom! Komen de N'ers ook?
Verder plannen we al een verdere bijeenkomst in het voorjaar van 2018. Hierbij kan er al deelgenomen worden met eigen module en zal er ook gereden worden, want dat is uiteindelijk de bedoeling!
Indien er voldoende animo is doen we dat nog eens over in het najaar en wie weet, misschien wel een optreden op de 9e Grote Modelspoor Expo in Leuven!


Praktisch, wat betreft 16 december: je dient momenteel een omleiding te volgen als je met de auto komt.

Dit is de beschrijving voor de omleiding van op de site van OVMV:

Opgelet: door wegenwerken aan de Zwarte Hoekbrug in Aalst zijn we iets moeilijker te bereiken met de wagen. Te voet, per fiets of met de trein geen probleem. Met de auto, omrijden via Dendermondse steenweg, richting Dendermonde, eerste verkeerslichten naar rechts, niet meedraaien met de straat maar recht doorrijden tot aan de Dender. Dan naar rechts en na een goeie 2 km kun je parkeren op de parking. Volg de omleidingspijltjes van ZEB en Rollerland.
Voor de clubgebouwen is er een ruime gratis parking beschikbaar.

Bereikbaarheid met de trein
Ook met de trein is de club gemakkelijk te bereiken
De club ligt immers vlakbij het station van Aalst. Verlaat het station via de parking achteraan en volg de straat rechts tot vóór de Denderbrug.
Sla hier links (Tragel) af en volg de Dender tot aan Rollerland.
De toegang tot onze lokalen op de 1ste en 2de verdieping gebeurt door na de ingang van Rollerland onmiddellijk rechts in de hoek de trap te nemen.


luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Firewolf

Ai, da's moeilijk. Had er graag bij geweest, maar moet die zaterdag om 18u al terug in Hasselt zijn... samenvatting van de resultaten van de infodag komen op het forum?

loebaske


Ideaal voor de toekomstige kandidaat forumbaan bouwers, samen rond de tafel zitten in Aalst...
als ik kan kom ik ook langs gewoon uit belangstelling.

Dirkh

CiteerKomen de N'ers ook?
Al mijn agenda het toelaat kom ik misschien wel eens langs.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh


PeterC

Staat genoteerd in de agenda.  Mijn patrons (thuis en op mijn werk) moeten wel hun zegen geven 8) en indien thuis, kom ik langs.
Groetjes, Peter


Steam.N

Citaat van: Dirkh op 08 november 2017, 21:00:30 PM
Citaat van: Steam.N op 08 november 2017, 20:58:45 PM
Geen idee of ik danvrij ven  ::)
Aan de drank gezeten Jean ?

NEEN !!!  (hic)    :o :o ;)
Antwoord snel via mijn tablet ingetokkeld (en niet nagekeken).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Edsko Hekman

Hey, kijk! Mooi dat de datum voor de infodag bekent is! Top. Nu maar hopen dat er velen op af zullen komen en de MSM baan een doorstart kan maken. :)
Ik wacht het af en hoor de reacties hier heel graag.

sdz1976

Het zou wel leuk zijn mocht er ook een n module te zien zijn de 16e en op volgende bijeenkomsten, zo kunnen mensen voor wie ho niks is , maar zich toch door het moduleconcept aangesproken voelen voor de n baan gewonnen worden.


Deze 5 bakken + fidleyard zullen bereden worden die dag en zal ook een lege bak te zien zijn en nog 4 losse maar wel afgewerkte bakken  etc....


20170830_165052 by Samuel De Zutter, on Flickr



Hieronder een paar voorbeelden:

20170830_165042 by Samuel De Zutter, on Flickr

20170830_165037 by Samuel De Zutter, on Flickr


20170830_165021 by Samuel De Zutter, on Flickr
Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Metpetergaathetbeter

jammer dat men vergeet dat een zaterdag voor sommigen werken betekend :-\

Steam.N

Citaat van: sdz1976 op 09 november 2017, 09:28:02 AM
Het zou wel leuk zijn mocht er ook een n module te zien zijn de 16e en op volgende bijeenkomsten, zo kunnen mensen voor wie ho niks is , maar zich toch door het moduleconcept aangesproken voelen voor de n baan gewonnen worden.

Ik zal mijn best doen om er die dag te zijn, Samuel.


Citaat van: sdz1976 op 09 november 2017, 09:28:02 AM
Deze 5 bakken + fidleyard zullen bereden worden die dag en zal ook een lege bak te zien zijn en nog 4 losse maar wel afgewerkte bakken  etc....

Ik ga er van uit dat het HO bakken zijn, en geen N-bakken die op aansluiting wachten ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }