Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

AMSAC Modulebaan - "Lemur"

Gestart door OlivierV, 05 december 2014, 15:07:14 PM

OlivierV

#360
Gisteren met enkele leden de aangeklede bakken nog eens opgezet voor het monteren van de hemels.
Op dit moment hangen ze nog met plakband vast, maar vanavond is het de bedoeling dat ze met magneten vastklikken aan de friezen. Na dit werkje kunnen er eventueel nog wat plaatjes genomen worden.

Het doet wel eens deugd om het werk van de afgelopen maanden nog eens als geheel opgesteld te zien. Zo krijg je een mooi beeld van hoe de geschilderde achtergronden nu eigenlijk in het geheel passen. Er is in elk geval nog genoeg werk tegen een bepaalde deadline.


Opstellen proef by AMSAC Ghent, on Flickr

Vervolgens enkele mooie plaatjes gemaakt, vanavond doen we daar nog even mee verder na het werk.

Café staat nog wat scheef, maar dat komt nog in orde.

NMBS HLD 6114 met Colli by AMSAC Ghent, on Flickr

Dit keer met de panto juist omhoog. ;) (Slingerend door de S-boog)

NMBS HLE 2024 by AMSAC Ghent, on Flickr


NMBS HLD 6115 by AMSAC Ghent, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

RD25

joli, leuks, proficiat, mooi resultaat
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

SuSke

#364
Een fries en achtergrond maakt het geheel toch helemaal meer af.
Mooi werk, Olivier en team.

Benieuwd om het in operatie te aanschouwen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Doornroosje

Mooi werk aan die lucht. Petje af. En het maakt alles net nog dat tikkeltje mooier/realistischer.

mahtoska1


Pierre

Groet Pierre.


OlivierV

Doet deugd om dat te lezen allemaal, voor de hemels wordt er nu gewerkt aan een definitief montagesysteem met magneten.
We zijn bezig met dat te monteren. Met de komende opendeur zou dit zeker functioneel moeten werken.

Verder moet tegen komende opendeur liefst zoveel mogelijk van de bovenleidingsportalen geplaatst worden en nog wat andere frutsels. Volgende week zal ik wel weer enkele zaken uitbesteden want ik kan niet alles doen. (zoals de meesten heb ik maar 2 handen)  ::)

Morgen volgen er wel nog wat mooie plaatjes. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

#369
Nog enkele plaatjes.


NMBS HLD 5315 by AMSAC Ghent, on Flickr


NMBS HLD 5315 by AMSAC Ghent, on Flickr


NMBS HLD 6317 by AMSAC Ghent, on Flickr



Lichten aan by AMSAC Ghent, on Flickr

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

krisds


mahtoska1


modelbaanHO

Mooie sleepjes op een mooie baan.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be