Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

L.S. Models voor 2010...

Gestart door eve, 29 september 2009, 19:25:03 PM

eve

...Belgische M6 en een Falls (Kolenwagen).

Bevestiging van een eerder draadje volgens onze Oosterburen...

Erik

Peter

#1
Ik geloof de leveringsdata van LSM nog maar alleen als de modellen daadwerkelijk leverbaar zijn en/of in de winkel liggen.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

itchy

#2
Op pagina 46 van LS Magazine staat inderdaad de M6 vermeld onder de rubriek 'le futur', meebepaald bij 'H0 - projets en cours' (en dus niet bij 'H0 - scoop pr?vu en 2010...'). Het zou me sterk verbazen dat er volgend jaar al M6-en in de winkels zouden liggen. Maar: hoop doet leven!
Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loebaske

#3
Erik(eve) ik geloof geen bal meer van LS, veel bla bla en daar blijf het bij, dat ze maar eerst eens zorgen af te werken wat al lang beloofd is [:)][:)][:)]

Sicco

#4
Ondertussen even gevraagd bij Alain wat de status is van verschillende projecten:

- nieuwe varianten ertswagens: was kwartaal 2 en 3, nu: vanaf december
- staalwagen trapezium-vorm: was kwartaal 3, nu: waarschijnlijk niet meer in 2009
- rangeerlocs reeks 73/82: op z'n vroegst 3e kwartaal 2010 (!!)
- rangeerlocs reeks 84/85: 2011 (!!!)

ronny-vdv

#5
Oef, we hebben wat tijd om te sparen.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

cyberbeast

#6
Ook even gepraat: de nieuwe Belgische 18 komt er medio mei/juni.
Er zijn momenteel geen plannen voor een TGV (geluk bij een ongeluk), echter wel voor Eurostar. Maar niet voor de eerste jaren.
 

itchy

#7
En voor wanneer de M6'en? En de Benelux stuurstand? En de 118X van M.P. uit St.N.? En de I11 stuurstand? En de AM96? En de I10en? En de 2760? En de 1503? (diepe zucht). Maar inderdaad zoals Ronny-vdv al zei: oef we hebben wat tijd om te sparen...

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Ook even gepraat: de nieuwe Belgische 18 komt er medio mei/juni.
Er zijn momenteel geen plannen voor een TGV (geluk bij een ongeluk), echter wel voor Eurostar. Maar niet voor de eerste jaren.

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

SuSke

#8
Hier is dat bewust spreekwoord over "het hooi en de vork" zeker van toepassing.[}:)]
Gelukkig is er nog dat ander met "belofte en schuld".[;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Sicco

#9
Het blijft hopen op de adempauze van zeker een jaar waarin er niks of nauwelijks nieuw wordt aangekondigd om de achterstand wat in te lopen.

Gezien het beleid van LS Models zal dat echter niet gebeuren. We zullen er maar aan moeten wennen en laten we wel wezen: gelukkig hebben de nieuwkomers ook een heleboel hele mooie kanten voor ons!

itchy

#10
Ja dat is waar, veel beloven en aankondigen, lang wachten,.. Maar niet vergeten dat als er dan iets wordt uitgeleverd door LSM, het wel altijd kwaliteit is...  (toch naar mijn ervaring). Voor mij het wachten waard.

citaat:
Geplaatst door Sicco

Het blijft hopen op de adempauze van zeker een jaar waarin er niks of nauwelijks nieuw wordt aangekondigd om de achterstand wat in te lopen.

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

dgrr57

#11
citaat:
Geplaatst door itchy

Ja dat is waar, veel beloven en aankondigen, lang wachten,.. Maar niet vergeten dat als er dan iets wordt uitgeleverd door LSM, het wel altijd kwaliteit is...  (toch naar mijn ervaring). Voor mij het wachten waard.


Geluk voor u dat je geen TEE Mistral 69 gekocht heb [:D] Dat is nu echt dikke s... [:(][:(][:(][:(][:(]
Het eerste die ik kocht van L.S.Models (heel blij tot ik thuis kwam) en ook het laatste [:(]

itchy

#12
Oei da's minder. Nee, ik ben tot nu toe steeds heel tevreden over mijn LS aankopen. In verhouding tot sommige andere merken en hun graad van afwerking vind ik LS ook niet extreem duur.  Heeft de winkelier of LS zelf geen oplossing voorgesteld??

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door itchy

Ja dat is waar, veel beloven en aankondigen, lang wachten,.. Maar niet vergeten dat als er dan iets wordt uitgeleverd door LSM, het wel altijd kwaliteit is...  (toch naar mijn ervaring). Voor mij het wachten waard.


Geluk voor u dat je geen TEE Mistral 69 gekocht heb [:D] Dat is nu echt dikke s... [:(][:(][:(][:(][:(]
Het eerste die ik kocht van L.S.Models (heel blij tot ik thuis kwam) en ook het laatste [:(]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

#13
citaat:
Geplaatst door itchy

Oei da's minder. Nee, ik ben tot nu toe steeds heel tevreden over mijn LS aankopen. In verhouding tot sommige andere merken en hun graad van afwerking vind ik LS ook niet extreem duur.  Heeft de winkelier of LS zelf geen oplossing voorgesteld??

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door itchy

Ja dat is waar, veel beloven en aankondigen, lang wachten,.. Maar niet vergeten dat als er dan iets wordt uitgeleverd door LSM, het wel altijd kwaliteit is...  (toch naar mijn ervaring). Voor mij het wachten waard.


Geluk voor u dat je geen TEE Mistral 69 gekocht heb [:D] Dat is nu echt dikke s... [:(][:(][:(][:(][:(]
Het eerste die ik kocht van L.S.Models (heel blij tot ik thuis kwam) en ook het laatste [:(]






Voor deze rijtuigen zijn er wel degelijk nieuwe onderstellen ter beschikking gesteld, gratis nog wel. LS Models heeft hier dus wel degelijk goed werk geleverd.

't Is natuurlijk altijd makkelijk om kritiek te geven. Ook ik maak me daar soms schuldig aan. Eigen aan de mens zeker?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

#14
citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door itchy

Oei da's minder. Nee, ik ben tot nu toe steeds heel tevreden over mijn LS aankopen. In verhouding tot sommige andere merken en hun graad van afwerking vind ik LS ook niet extreem duur.  Heeft de winkelier of LS zelf geen oplossing voorgesteld??

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door itchy

Ja dat is waar, veel beloven en aankondigen, lang wachten,.. Maar niet vergeten dat als er dan iets wordt uitgeleverd door LSM, het wel altijd kwaliteit is...  (toch naar mijn ervaring). Voor mij het wachten waard.


Geluk voor u dat je geen TEE Mistral 69 gekocht heb [:D] Dat is nu echt dikke s... [:(][:(][:(][:(][:(]
Het eerste die ik kocht van L.S.Models (heel blij tot ik thuis kwam) en ook het laatste [:(]






Voor deze rijtuigen zijn er wel degelijk nieuwe onderstellen ter beschikking gesteld, gratis nog wel. LS Models heeft hier dus wel degelijk goed werk geleverd.

't Is natuurlijk altijd makkelijk om kritiek te geven. Ook ik maak me daar soms schuldig aan. Eigen aan de mens zeker?


Ja, Jurgen meestal gaan wij niet akkoord h? [:D][:D][:D][:D]
Heb je Mistral 69 [?][?]
Heb je al beroep gedaan op onderdellen dienst van LSM [?]

Ik raad : nee op de twee antwoorden.

Bij mij is het antwoord : ja op de twee vragen.

Ik weet dus van wat ik spreek en ik blijf bij mijn eerste gedachten : dikke s.... Ik moet er bij zeggen dat ik niet de eerste of niet de enigste ben. Je moet maar op andere forums gaan kijken.

Als ze bij LSM iets lukken is het goed, zoals bij de andere merken. En als ze iets missen, mag dat ook gezegd worden zoals bij de andere merken.
Ik heb pas verleden week mijn onderstellen gekregen (enfin, een deel ervan). Twwe uren werk om ze te vervangen. Stukken te veel (goed vastgeplakt), stukken tekort, kortkoppeling mechanisme slechter dan bij de originele ch?ssis.
Et j'en passe.
Dus ja, kritiek is gemakkelijk, heel gemakkelijk maar hier is er wel te critikeren. En LSM heeft hier geen goed werk geleverd [:(]
Ik zal er mee stoppen want het is hier blijkbaar gevaarlijk om sommige firma te critikeren