Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

evan

Mooi ijssculptuur  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Citaat van: evan op 01 juni 2016, 16:39:57 PM
Mooi ijssculptuur  :)

Dan maar hopen dat het niet terug te warm wordt of ik kan opnieuw beginnen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

Is een knap kleinood.
Mits minimale aanpassing ook later nog herbruikbaar, samen met het juiste H0-poppetje, als preekstoel ?

SuSke

Citaat van: Herwig op 01 juni 2016, 17:18:45 PM
Is een knap kleinood.
Mits minimale aanpassing ook later nog herbruikbaar, samen met het juiste H0-poppetje, als preekstoel ?
Is me ook al opgevallen dat het zo ook bruikbaar is  ;) ;)

Een middagje schilderen aan de "promenade" geeft dit resultaat. Alleen de treden van de trappen moeten nu nog een kleurtje krijgen en dan het leukste: de leuningen  8)

20160601_234506 by Frans Peeters, on Flickr

20160601_234452 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 02 juni 2016, 00:00:56 AMen dan het leukste: de leuningen  8)

Nu wordt ik echt nieuwsgierig  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

mooi ingekleurd, niet overdreven, knap werk...

GVL

Muur en promenade worden een stijlvol geheel.

sdz1976


Is echt knap geworden Frans, bijna even knap als gij  ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Citaat van: Gerolf op 02 juni 2016, 00:16:42 AM
Citaat van: SuSke op 02 juni 2016, 00:00:56 AMen dan het leukste: de leuningen  8)

Nu wordt ik echt nieuwsgierig  :D

Ik eigenlijk ook of het idee dat in mijn hoofd zit ook uitvoerbaar blijkt te zijn op 1m leuning en hoeveel tijd het me gaat kosten  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Peter

Frans, hoeveel cm zat er op die set van Weinert, of zijn degene die je nodig hebt een andere uitvoering.
Van die Weinert heb ik nog een paar stukjes over
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: loebaske op 02 juni 2016, 14:52:33 PM
Laten etsen Frans

Er kan veel geëtst worden, maar ik vrees dat "gedeeltelijk gedraaide" stijlen niet tot de mogelijkheden behoort  ;)

Citaat van: Peter op 02 juni 2016, 15:00:06 PM
Frans, hoeveel cm zat er op die set van Weinert, of zijn degene die je nodig hebt een andere uitvoering.
Van die Weinert heb ik nog een paar stukjes over

Het is een compleet ander soort balustrade dat er op moet komen Peter.

Citeer
Ik eigenlijk ook of het idee dat in mijn hoofd zit ook uitvoerbaar blijkt te zijn op 1m leuning en hoeveel tijd het me gaat kosten  ;)

Kleinste vierkant messing dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 1mmx1mm, 0,6x0,6mm zou eigenlijk beter zijn.
Hopelijk doet zwarte lak wat afslanken  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 02 juni 2016, 15:21:37 PM
Citaat van: loebaske op 02 juni 2016, 14:52:33 PM
Laten etsen Frans

Er kan veel geëtst worden, maar ik vrees dat "gedeeltelijk gedraaide" stijlen niet tot de mogelijkheden behoort  ;)


'tuurlijk wel - als je zelf wil draaien en daarna solderen  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Heb je daar een 1/1 foto van, is dan gemakkelijker om mee te denken...