Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 27 januari 2016, 17:25:32 PM
Jawadde, ik durf ook al eens iets krassen, maar van dit zou ik toch scheel gaan kijken!
Petje af Frans!
ik denk als we Frans nog ergens gaan tegen komen, hij een zonnebril zal dragen, trouwens Suske fraai werk !  ;)

SuSke

Merci mannen, ik probeer mijn forum onderschrift alle eer aan te doen  8)

En die steentjes, dat valt al bij al nog best mee, eens ge het systeem erin gevonden hebt.
Ter info: elk steentje is 1,5x3mm groot
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Serieus werkje, Frans ! 
Mooi resultaat  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

krisds

Ik heb zelf ook eens willekeurige kasseitjes gekrast in architektenkarton, dat was al veel werk, maar dit :o. prachtig werk, het resultaat zal er naar zijn.

SuSke

2de parkeerstrook is gisterenavond ook gekrasd
Nu nog de toegangsweg tussen de parkeerstroken, maar dat is voor na het weekend  8)

meest toepasselijke hit momenteel: https://www.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Amai, je zet er vaart achter  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Frans in Reactie #515 laat je een gebouw in baksteen zien, welke platen heb je gebruikt voor deze bakstenen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Michaël, als ik me niet vergis, is dat plaat van GooVerModels ref GM96124 of GM96125 (daarvoor moet ik de steentjes nameten ;)) - te bestellen via zijn Web shop.

Ik ben dat gebouw niet gestart, dat was Dieter. Ik meen me te herinneren dat we toen van een of andere tentoonstelling (vermoedelijk zelfs Leuven of Genk) een aantal platen hadden meegebracht voor de club.
De plaat is vlot te be- en verwerken maar vraagt wel om een stevige backing.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

zonder woorden







Kan even geen klinkers meer zien  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Geen woorden nodig.

Meer dan duidelijk en klasse


SuSke

en 't is nog niet eens geschilderd Eric  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#536
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

philippe_007

Moeten er nog kasseien zijn ???? Mooi monniken werk, hoedje af.

Steam.N

Citaat van: SuSke op 03 februari 2016, 20:46:45 PM
... Kan even geen klinkers meer zien  8)

Kan ik me inbeelden! 
Maar het resultaat mag er zeker zijn !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw