Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

Chrisrail

#1185
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SuSke

Citaat van: Chrisrail op 07 mei 2017, 16:12:14 PM
Neen Suske,

't is een ongewoon mooie baan  :)

Waarvoor dan ook onze nederige dank  :) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 07 mei 2017, 16:31:46 PM
Citaat van: Chrisrail op 07 mei 2017, 16:12:14 PM
Neen Suske,

't is een ongewoon mooie baan  :)

Waarvoor dan ook onze nederige dank  :) 8)
en ze hebben daar in de streek al problemen om bescheiden te blijven ;D maar het is en het blijft een mooie baan,al dan niet gewoon of ongewoon ! ;)

loebaske


Blijf die baan bewonderen...

SuSke

Bij een bouwwerf horen werfketen, dat lukt nog wel  :) Maar de inrichting van die keten vraagt al iets meer detail en om het dan helemaal te gek te maken, wordt gelijk de trap die in de sets van Kibri zit in de prullenbak gesmeten en maken we zelf wel een trap ::)

20170510_225240 by Frans Peeters, on Flickr

20170510_225248 by Frans Peeters, on Flickr

20170510_225254 by Frans Peeters, on Flickr

20170510_225309 by Frans Peeters, on Flickr

20170510_225316 by Frans Peeters, on Flickr

20170510_233321 by Frans Peeters, on Flickr

Ik wacht wel tot ze me komen ophalen met een wit wagentje en ik een jasje met van die superlange mouwen aankrijg  :) ;) ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Nu nog dossier-kaften maken, telefoons, notablokken, koffietassen, termossen, pinkende TL-lampen, ...
Goed bezig, Frans  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

pinken de tl lampen das makkelijk LOL
maar mooi werk hoor blijft verbazen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

CiteerIk wacht wel tot ze me komen ophalen met een wit wagentje en ik een jasje met van die superlange mouwen aankrijg

Ha fijn, dan krijg ik gezelschap  ;D ;D ;D

Nee, even serieus. prachtig werk dat je weer aan het doen bent Frans
Met vriendelijke groeten
Peter

PaulC


SuSke

#1194
Dat is 'm Paul  :) :)  de reden is gelukkig iets anders 8)

Citaat van: Steam.N op 11 mei 2017, 07:15:53 AM
Nu nog dossier-kaften maken, telefoons, notablokken, koffietassen, termossen, pinkende TL-lampen, ...
Goed bezig, Frans  ;)

En die moeten er ook allemaal in komen.
Ben momenteel bezig met de laptops (simpel) en de printer/copier.
De stopkontakten zal iets anders worden, maar dat lukt ook wel, vooral de stekkers.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#1195
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Citaat van: SuSke op 11 mei 2017, 12:35:41 PMBen momenteel bezig met de laptops (simpel) en de printer/copier. De stopkontakten zal iets anders worden, maar dat lukt ook wel, vooral de stekkers.

Netwerkstekkers, of toch maar wifi ?  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Ga je die laptops lcd-schermpjes geven?  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

lcd wie werkt daar nu nog mee
nee jong oled schermpjes dat moet er in komme

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Floris

Vergeet het belangrijkste niet: de koffiemachine!