Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michael

Raf, voor de spikkels, airbrush een beetje laten verstoppen en dan vol spuiten dan krijg je vanzelf van die spetters.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

raf

de witte zijn met zeer lage druk en dikke verf redelijk gelukt
het zwart is wat minder goed geslaagd maar ach het is onderkant en die zie je zelden
dus over het algemeen wel tevreden
nu matter vernis er overheen en daarna met de spuitbus blinkende
kwestie om een scheiding laag te hebben want er zitten verschillende soorten verf overheen

gr raf en foto volgt
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Voor dit week end , rest van werk aan cabines doen alsook de figuren wat bijwerken, daarna is het groot spruitwerk aan de beurt reeds dus als het ware.
Den Eric.

raf

#7413
schaduw station gekopieerd en gebouwd

dus nu een handig klein test baantje waar ik de elektronica op kan gaan testen die nog gemaakt moet worden
universeel stekker (printerstekker van pc)gebruikt dan weet ik steeds waar welk pennetje voor dient
ik kan wel rond rijden op enkel spoor maar er liggen wat meer wissels op om deze te kunnen schakelen
gaat plezant worden mijn gedacht
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Goed opgeschoten vandaag aan de cabines, de achterste en front cabines zijn zo goed als klaar. Op de spuitbussen voor tegen het vuur na. Stickers staan er ook reeds op. Figuren ogen beter met een ietsje andere verf likje. De LED bakjes is voor morgen of voor in de loop van volgende week.
Maandag is het terug uitleg namiddag over instellen digitaal gedoe hier.
Den Eric.

Mootje86

Citaat van: TBCédric op 22 maart 2017, 14:04:01 PM
De lessen die ik van de AM96 heb geleerd, ben ik nu aan het toepassen. Voor beide ben ik niet van zin om ze direct "commercieel" uit te brengen. Eerst voor mezelf en voor een paar andere gegadigden. Als het al zo ver komt!


MR 620 setup
by Tren di Cédrico, on Flickr

Hoi TBCedric, ik was even benieuwd met welke 3D programma jij werk voor je ontwerpen.


Steam.N

Schitterend, Cedric.
Sketchup heeft voor jou blijkbaar geen geheimen meer  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Mootje86


Ben

Goederenloods prutsen.....











Gr, Ben.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Minder spectaculair maar wel nodig en dat is weerstandjes aan LED solderen. Dan beschermen met krimpkous.
Den Eric.

3rail

Erg mooie loods.

Is dat resin nog een beetje recht en vlak?
Ik heb al eens wat gevels van hun gekocht, en deze eerst moeten richten. :-\

Verder ziet de opbouw er goed uit, ga zo door. :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Ben

Wat krom is kun je doorgaans vlak maken met heet water. Dit pakket heeft nette wanden die egaal dik zijn en vlak. Mag wel ook, het is met €100 goed aan de prijs. Het is helaas ook wel eens anders met resin.

Gr, Ben.

raf

mij aan het kapot ergeren aan een BTS die nie wil werken

stom kloot programma's ook al
weerstanden van de transistoren veranderd en niks noppes dus ????
transistors veranderd noppes
de relais schakelen op 4 volt dus ze zouden het moeten doen en die met de groene led werkt die met de rode niet
dus stuur draden omgekeerd en de transistor is in orde want nu schakelde hij weer wel
dan opeens ??? de led eens los gesoldeerd en hola de relais trok aan
ik had een weerstand van 160 oHm en volgens de berekening moest die juist zijn
nu een van 400 gezet en kijk de led licht nog op en de relais trekt aan
probleem opgelost en dat zo een stomme kut weerstand die juist zou moeten zoveel problemen veroorzaakt

nu nog een stuk of 10 printjes bouwen en klaar

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Afgewerkte body opsturen naar Hongarije, is volledig herspoten en alles aan verandert zoals het in het grote model ook is. Méér moet da nie zijn. En dan in week end valiezen pakken en 2 weken vakantie en da mag wat méér zijn.
Den Eric.