Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Gerolf

Citaat van: philippe_007 op 16 september 2016, 11:38:47 AM
Ben bezig met een nieuw baanplan te maken voor een nieuw minibaantje...
2m x 60cm en zal bestaan uit 2 segmenten van 1m x 0.6m
Eens de plannen klaar zijn start ik wel een nieuw topic...

Je maakt me benieuwd  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Ben zelf ook al even bezig met mijn baan met een stuk van 180 x 60 cm uit te breiden. De spoor aansluiting aan mijn grote baan is niet zichtbaar wat de gebeurt onder die berg naast mijn bahnbetriebswerk.  Het onderwerp is een lokaal stationnetje in tijdperk II dus, Deutsche Reichsbahn Gesllschaft.
Dat is tevens de reden dat een deel van mijn tijdperk V en VI materiaal te koop staat.
Indien er soms forumleden zijn die tijdperk II (DRG) stoomlok modellen in hun bezit hebben en eventueel willen ruilen......geef dan maar een PM etje
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Computer upgraden, na 9 jaar werd het wel eens tijd en zeker na de laatste 2 jaar op een dualcore te hebben doorgebracht. Dat schoot toch vaak tekort hoor.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Dat hangt er van af wat je met v uw pc wilt doen he.... Voor het grootste deel van de pc gebruikers is dit ruimschoots voldoende

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 19 september 2016, 15:49:14 PM
Dat hangt er van af wat je met v uw pc wilt doen he.... Voor het grootste deel van de pc gebruikers is dit ruimschoots voldoende

Dat wel, op zich ging het nog ze met die Core 2 duo E6750, 8GB ram en een SSD, maar regelmatig schoot de processor wel tekort voor mij.

Ga nu naar een i5 4670K, Gigabyte Z87 moederbord, 16GB ram, AMD HD6870 en dezelfde SSD, toch terug een stap vooruit. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

tja, zeker een verbetering, maar de vraag is nu, wat ga je doen met dat beestje ?

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 19 september 2016, 16:48:33 PM
tja, zeker een verbetering, maar de vraag is nu, wat ga je doen met dat beestje ?
Gebruiken voor school, dus programmeren, virtualisatie enzo ... ;) Visual Studio 2015 liep niet supervlot op mijn oude setup, alsook zijn er nog andere programmeeromgevingen waar we dit jaar mee gaan werken ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirky

... ongeveer de 60-duizendste rivet gezet op de spoor 1 brug. Bijna halfwege de eerste brug  ;D

b.t.w. Al mijn photobucket-foto's zijn verdwenen. t.t.z., er verdwenen er beetje bij beetje, geen idee hoe dat kwam, en dan heb ik alles maar gewist en account stopgezet. Binnen enkele weken zet ik er enkele terug op een andere manier.

mark7758


Nachtelijke Cultuur bezoek. Vincent van Gogh. Alleen jammer dat het licht in de nacht zo slecht is.   8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Havoc

Tja, als ge dan nog een zonnebril opzet...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

een soort van pokemon duikboot aan het bouwen
maar ik blijf gepest worden door een supper klein lekje wat 1 gr water doorlaat op 12 uur
en als je maar 8 gr drijfvermogen hebt is 1 gr reeds heel veel
gr raf
ik post wel eens een foto als het ding klaar is
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Citaat van: Dirky op 20 september 2016, 20:41:09 PM
... ongeveer de 60-duizendste rivet gezet op de spoor 1 brug. Bijna halfwege de eerste brug  ;D

b.t.w. Al mijn photobucket-foto's zijn verdwenen. t.t.z., er verdwenen er beetje bij beetje, geen idee hoe dat kwam, en dan heb ik alles maar gewist en account stopgezet. Binnen enkele weken zet ik er enkele terug op een andere manier.

Goeie moed, Dirk.
Het resultaat zal schitterend zijn !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

stevend

Een eiken tafel aan het in korten .
Maten : 3m10  x 1m20 .
Nu wordt dat 2m24 x 1m20 . Handiger voor onze living !
Maar zal uitschuifbaar zijn naar oorspronkelijke maten .
Allez , da's toch de bedoeling .

doomslu

Was de living uitbreiden geen optie?  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }