Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

vyncky

Citaat van: doomslu op 05 april 2015, 11:20:34 AM
Een klein 'dedju'-moment... het groen is op en de boomblaadjes ook...
En het is verre van af, dat kleine stukje dat ik wou afwerken...  :-\

Heb ik ook steeds! Wanneer ik goed op dreef ben is net datgene wat ik nodig heb op!

Ik ben blij dat ik niet alleen ben! :D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

bollen neus

Ik ben juist terug van kliniek, ben even 1/2 uur onder narcose geweest om "Zalig Pasen " op mijn eieren te laten schilderen verder mankeert der niets  aan mij
Den Eric.

doomslu

Citaat van: bollen neus op 05 april 2015, 18:35:24 PM
Ik ben juist terug van kliniek, ben even 1/2 uur onder narcose geweest om "Zalig Pasen " op mijn eieren te laten schilderen verder mankeert der niets  aan mij
Den Eric.
Mogen we dat eens zien?  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Bezig met mijn eerste zelfbouw plastic kaart item te bouwen. Eenvoudig beginnen, een garage voor het stallen van 1 auto.
Je moet toch ergens beginnen hé.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

Citaat van: doomslu op 05 april 2015, 19:49:08 PM
Citaat van: bollen neus op 05 april 2015, 18:35:24 PM
Ik ben juist terug van kliniek, ben even 1/2 uur onder narcose geweest om "Zalig Pasen " op mijn eieren te laten schilderen verder mankeert der niets  aan mij
Den Eric.
Mogen we dat eens zien?  :D

Zeker dat Luc, als ge "OOIT" eens tijd hebt hé om naar de verzameling te komen kijken .
Den Eric.

dani

#4925
enkele bevestigingbeugeltjes aan het printen om de Arduino Mega printjes in de stuurkast te bevestigen.

Beugeltje op de plank vijzen,Arduino er in klikken, 4  kleine PC schroefjes en klaar.
Beter dan  houtschroeven door de Arduino gaatjes, en ook makkelijk om te verwijderen als er eentje moet worden vervangen.
Dan nog de bijhorende  kabelbeugeltjes ontwerpen en printen en we komen er wel...

Hihi, het buro ruikt weer naar  zetmeel en suikerriet...   Dat PLA filament ruikt eigenlijk nog lekker tijdens het smelten/printen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Citaat van: bollen neus op 05 april 2015, 19:55:23 PM
Citaat van: doomslu op 05 april 2015, 19:49:08 PM
Citaat van: bollen neus op 05 april 2015, 18:35:24 PM
Ik ben juist terug van kliniek, ben even 1/2 uur onder narcose geweest om "Zalig Pasen " op mijn eieren te laten schilderen verder mankeert der niets  aan mij
Den Eric.
Mogen we dat eens zien?  :D

Zeker dat Luc, als ge "OOIT" eens tijd hebt hé om naar de verzameling te komen kijken .
Den Eric.

Den Eric plaatst hier geen fotookes  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kees-Jan

Meters façades aan het tekenen en bouwen in schaal 1. Voor de baan in aanbouw en wellicht voor de komende beurzen om te verkopen.

doomslu

Citaat van: doomslu op 05 april 2015, 11:20:34 AM
Citaat van: doomslu op 02 april 2015, 14:48:15 PM
Joepie. Een lang weekend van 5 dagen!  :)
Deze voormiddag al een pak bomen gemaakt.
Nu aan de slag met groen!
Een klein 'dedju'-moment... het groen is op en de boomblaadjes ook...
En het is verre van af, dat kleine stukje dat ik wou afwerken...  :-\
Zie hier: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,12791.msg301528.html#msg301528
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Eindelijk nog eens een beetje tijd , dus vandaag beginnen we met een erg moeilijk te plaatsen stukje bovenleiding , namelijk in mijn kopstation , er dienen gaten geboord te worden in de perronoverkappingen voor de masten. Duimen maar. :-\

doomslu

Citaat van: ERVIN op 11 april 2015, 09:59:13 AM
Eindelijk nog eens een beetje tijd , dus vandaag beginnen we met een erg moeilijk te plaatsen stukje bovenleiding , namelijk in mijn kopstation , er dienen gaten geboord te worden in de perronoverkappingen voor de masten. Duimen maar. :-\
En laat ons ook iets zien hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Men eerste stapjes in air brush leren....kom er wel uit.

eddy

Wat tijd gehad en een rookkast in mekaar geprutst,is wel spoor 1 live steam.



groeten eddy

Steam.N

Amai !  Sjiekskes gedaan !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }