Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

doomslu

Citaat van: Huugooke op 23 september 2014, 19:47:31 PM
Citaat van: doomslu op 23 september 2014, 19:39:07 PM
Ik heb net het stressgehalte bij de deelnemers aan de minibaantjeswedstrijd wat de hoogte ingejaagd.  8)
Weer aan't mass-mailen geweest Luc? ;D
Spammen! Die 'mass' valt nogal mee in dit geval, hoor...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: doomslu op 23 september 2014, 19:39:07 PM
Ik heb net het stressgehalte bij de deelnemers aan de minibaantjeswedstrijd wat de hoogte ingejaagd.  8)

Lach maar ...  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Snobby Crash

Aan het ontwerpen van een stoomlokdepot met draaischijf.... met natuurlijk naast mij MSM nr 132 liggen !

En toch is het een moeilijke opgave....

Geert

vyncky

Citaat van: Snobby Crash op 23 september 2014, 22:16:45 PM
Aan het ontwerpen van een stoomlokdepot met draaischijf.... met natuurlijk naast mij MSM nr 132 liggen !

En toch is het een moeilijke opgave....

Geert

Idem hier met de plaatsing van de armseinen (maar dan met andere lectuur....)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

ERVIN

Schilderen van bovenleidingsmasten , daar ben ik nu mee bezig. ;)

Kees-Jan

Baantje getest voor Leuven. Alles werkte weer in 1x na het poetsen van de rails en het opstarten van koploper.

Gerolf

Elektronica ... Last-minute oplossingen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

We hebben eigenlijk nog nooit zulke grote problemen gehad met onze baantjes.

En...... Reserve materiaal mee.

Doornroosje

Een testbaan maken om de eerste ritjes digitaal te kunnen maken. 2 keerlussen en een station ertussen, verschoot er toch van hoeveel plaats het vroeg. Tafel is klaar, meeste rails liggen ook al, nu nog secties maken en documenteren van wat we geleerd hebben.

loebaske

Volop bezig met afsluitingen (1/87) te maken voor de minibaantjes, kruip daar toch veel tijd in als men het goed wil hebben....

doomslu

Citaat van: loebaske op 24 september 2014, 12:45:04 PM
Volop bezig met afsluitingen (1/87) te maken voor de minibaantjes, kruip daar toch veel tijd in als men het goed wil hebben....
Vergeet niet voor 1 oktober mijn mail van gisteren te beantwoorden hé, makker!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Luc,  voorziet de expo-organisatie voor een set kinder-opstapjes, of zorgt elke deelnemer voor dergelijke hulpmiddeltjes?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Oeps, heb je me een mail gestuurd Luc, zal dan eens men peeceeke thuis moeten aan zetten.. :( :( :(
zal je dan meteen antwoorden zonder mankeren...

Peter

Vanmiddag de binnenverlichting in mijn drie Nahverkehrswagens gemonteerd, samen met ongeveer 18 reizigers per rijtuig.

Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Een Roco 63964 Di3.643 (groen) NSB model volledig afgewerkt voorzien van alle details en onderdelen, een machinist in de cabine geplaatst, loc heeft nu LED, als laatste ook eens me laten gaan voor te vervuilen. Hier staan nog een 17 originele modellen om zo een beurt te geven (maar das tussen door werkjes).
Den Eric.