Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

C.B.

#1785
citaat:
Geplaatst door ERVIN

@Claudio , merci , maar eer we aan de bovenleiding gaan beginnen zal er nog v??l water naar zee moeten stromen , momenteel de vernieuwde wisselstraat richting kopstation eens aan het leggen ( bij wijze van test).



En natuurlijk zijn we benieuwd hoe het allemaal er opnieuw gaat uitzien ... [^]
Groetjes.
Claudio.

Steam.N

#1786
citaat:
Geplaatst door Re460

... En natuurlijk zijn we benieuwd hoe het allemaal er opnieuw gaat uitzien ...

Fotos zouden niet misstaan, he [;)][;)][;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

C.B.

#1787
citaat:
Geplaatst door Steam.N

Fotos zouden niet misstaan, he [;)][;)][;)]



Absoluut. [;)] Het is precies weer een poosje geleden hier. [;)]
Groetjes.
Claudio.

ERVIN

#1788
Hmm , nog even wachten h? mannen , t'is nog een beetje rommelig hier.[:I]

eddy

#1789
Hoi Erwin,

mallen nodig voor de bovenleiding,laat maar iets weten.[;)]

groeten eddy

bollen neus

#1790
Ik weet het, het zijn vijgen na Pasen, de MY1152 Lemvigbanen M28 is volledig afgewerkt met de nodige stukken en brokken met vervuiling.[:)]

PeterVG

#1791

De methode om via watten stoompluimen te imiteren heb ik opgestoken in een artikel van Loek Bronkhorst. Hij verlevendigde er de fotos van de ezelspoort mee. Na een beetje experimenteren bekwam ik deze foto. De watten werden geplaatst op strategische plaatsen rond de loc. De camera werd ingesteld op lange sluitertijd en blazen maar zodat de watten tot leven komen. Photoshop om rook te imiteren kwam er dus niet aan te pas.


Kautenbach

#1792
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!

Steam.N

#1793
Wow ... Super !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

#1794
Mooi gedaan Peter!

Kees-Jan

Gerolf

#1795
citaat:
Geplaatst door PeterVG
De watten op strategische plaatsen rond de loc. De camera op lange sluitertijd en blazen maar
Goeie tip, en prachtig effect [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

#1796
Vet plaatje !!

bollen neus

#1797
PeterVG , knap, precies echt en zo moet het ook.[:)]

De MY1146 zijroosters afgeplakt en gespoten in mat zwart, daarna dak gedaan, dus staat deze klaar om gemonteerd te worden, misschien iets tegen eind van deze week?[:)]

Dirky

#1798
beetje aan het kit-bashen met eigen kits [:)]



PS PeterVG >>> geslaagde foto! Had er iets meer rook voor de geschilderde achtergrond gehangen hebben zou ik niet direct aan een model gedacht hebben!

bollen neus

#1799
Zo de MY1146 NORDJYSKE JERNBANER M17 is volledig gespoten, vernist en voorzien van cijfers en letters. Morgen beginnen aan de onderdeeltjes te monteren, als het meevalt en anders is het voor volgende week, hangt af van de rugpijn af of die wat wil meewerken of niet. Ga me een grote kartonne doos aanschaffen zodat die pijn even er in kan gestoken worden of moet iemand deze even lenen?[:)]