Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

marklin insiderclub

Gestart door factageklerk, 05 december 2007, 21:04:06 PM

factageklerk

Ik heb het nieuwe nummer nog niet ontvangen
 

JoVer

Bij mij is alles aangekomen. Het vorige 06/2007 in het Nederlands en het nieuwe 01/2008 ook in het Nederlands. Ook de bestelkaarten en dergelijke... maar na datum. Heb onmiddellijk naar M?rklin gemailed en de bestelling was OK, daar maken ze geen punt van. All?, dat zegden ze toch.

Jurgen

Vandaag mijn decembernummer in het Nederlands mogen ontvangen. Ikke blij. [:D]

Nu is het nog wachten op mijn DVD ter compensatie van het jaarboek. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loksound2

citaat:
Geplaatst door Steven86

Hier hetzelfde. Ik krijg mijn magazine altijd in het Duits. Nu de bestelbonnen in het Duits en al de rest in frans bladibla!

Heb al gemaild naar maerklin-magazin@pressup.de

Volgens mij heeft M?rklin Belgi? alles verknoeid na de hernieuwing van het insider lidgeld...

Niet echt goeie service om zo al je leden een foute taalversie te sturen... Knoeiwerk 1ste klas.



Steven




voor je M?rklin Belgi? de schuld geeft: vergewis je van de zaak. Alles wordt vanuit Duitsland geregeld!! M?rklin BElgi? is wel degene die het graag gaat oplossen!!!!! Bel M?rklin en vraag naar Nadine!!!
of club@marklin.be

Jurgen

All?, vermits ik op het 3-railforum niet echt een antwoord krijg, hier nog eens mijn vraag.
Ik ben lid van de Insider club en normaal krijgen we bij het 2de nummer een kortingsbon voor Intermodellbau in Dortmund. Bij mij zijn ze de bon blijkbaar vergeten.
Mijn vraag: is deze kortingsbon geldig tijdens het weekend of niet? Ik weet dat dit vorig jaar niet het geval was. Ik kan dit jaar alleen maar tijdens het weekend gaan. Als de bon alleen maar in de week geldig is dan doe ik geen moeite om een bon vast te krijgen, daar krijg je toch alleen maar grijs haar van en op mijn jonge leeftijd is dat geen zicht. [:D]
Wie geeft antwoord?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

citaat:
Geplaatst door Jurgen

All?, vermits ik op het 3-railforum niet echt een antwoord krijg, hier nog eens mijn vraag.
Ik ben lid van de Insider club en normaal krijgen we bij het 2de nummer een kortingsbon voor Intermodellbau in Dortmund. Bij mij zijn ze de bon blijkbaar vergeten.
Mijn vraag: is deze kortingsbon geldig tijdens het weekend of niet? Ik weet dat dit vorig jaar niet het geval was. Ik kan dit jaar alleen maar tijdens het weekend gaan. Als de bon alleen maar in de week geldig is dan doe ik geen moeite om een bon vast te krijgen, daar krijg je toch alleen maar grijs haar van en op mijn jonge leeftijd is dat geen zicht. [:D]
Wie geeft antwoord?



bij mij zat er ook geen bon bijgevoegd
 

Jurgen

Ze zijn weer goe bezig precies. [V]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.