marklin insiderclub

Gestart door factageklerk, 05 december 2007, 21:04:06 PM

JoVer

citaat:
Geplaatst door harzfreak

citaat:
Geplaatst door fredvervoort

Ik heb gisteren ook een Nederlandstalige zending ontvangen. Met ??n ding dat gratis is: de kalender.


De dvd van de glacier express kon je ook gratis krijgen. Spijtig genoeg moest je kiezen.


Waar moest ge dan kiezen? Ik heb ook nog altijd niks gekregen en ik heb ook nog niet kunnen kiezen.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door JoVer

citaat:
Geplaatst door harzfreak

citaat:
Geplaatst door fredvervoort

Ik heb gisteren ook een Nederlandstalige zending ontvangen. Met ??n ding dat gratis is: de kalender.


De dvd van de glacier express kon je ook gratis krijgen. Spijtig genoeg moest je kiezen.


Waar moest ge dan kiezen? Ik heb ook nog altijd niks gekregen en ik heb ook nog niet kunnen kiezen.



Dit stond in de laatste 2 Insiders van 2007 vermeld. Bij de allerlaatste zat normaal gezien een formulier bij dat je kon opsturen. Je kon kiezen uit een kalender, een dvd of een wagen in HO of Z. De laatste datum dat je kan opsturen is 15 januari.
Ik had mijn formulier ook niet ontvangen en heb een telefoontje gedaan naar M?rklin Belgi?. Enkele dagen later zat het formulier in mijn brievenbus. Nu wacht ik enkel nog op een Nederlandstalige Insider en Magazin. [}:)]
Als ik jou was zou ik snel bellen naar M?rklin. Normaal gezien zou het dan wel in orde moeten komen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JoVer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Als ik jou was zou ik snel bellen naar M?rklin. Normaal gezien zou het dan wel in orde moeten komen. [;)]


J?rgen, reeds meerdere malen gemailed naar BE en naar DE. Steeds vrij snel respons per mail maar... de postbode is met mijn boekske weg [V] Denk ik [:D] 't Is te zeggen: ik heb nog niks in de bus gehad [:(]

factageklerk

Vandaag een antwoord gekregen op een mailtje dat ik voor de zoveelste keer heb verstuurd "het kan nog 15 dagen duren" ........[V]
 

Jurgen

citaat:
Geplaatst door JoVer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Als ik jou was zou ik snel bellen naar M?rklin. Normaal gezien zou het dan wel in orde moeten komen. [;)]


J?rgen, reeds meerdere malen gemailed naar BE en naar DE. Steeds vrij snel respons per mail maar... de postbode is met mijn boekske weg [V] Denk ik [:D] 't Is te zeggen: ik heb nog niks in de bus gehad [:(]




Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn Nederlandstalig nummer. Er zijn er hier die zeggen dat ze een Nederlandstalig nummer gekregen hebben, maar ik vind het vreemd dat sommigen het zo snel krijgen en anderen dan weer zo lang moeten wachten. [}:)] Kunnen jullie bewijzen dat je een Franse en een Nederlandse uitgave hebt? Beide boekjes op 1 foto plaatsen ofzo?

Btw: Mijn naam is zonder puntjes op de u. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JoVer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
[Btw: Mijn naam is zonder puntjes op de u. [;)]


S?rry Jurgen [B)][8D]

harzfreak

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door JoVer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Als ik jou was zou ik snel bellen naar M?rklin. Normaal gezien zou het dan wel in orde moeten komen. [;)]


J?rgen, reeds meerdere malen gemailed naar BE en naar DE. Steeds vrij snel respons per mail maar... de postbode is met mijn boekske weg [V] Denk ik [:D] 't Is te zeggen: ik heb nog niks in de bus gehad [:(]





Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn Nederlandstalig nummer. Er zijn er hier die zeggen dat ze een Nederlandstalig nummer gekregen hebben, maar ik vind het vreemd dat sommigen het zo snel krijgen en anderen dan weer zo lang moeten wachten. [}:)] Kunnen jullie bewijzen dat je een Franse en een Nederlandse uitgave hebt? Beide boekjes op 1 foto plaatsen ofzo?

Btw: Mijn naam is zonder puntjes op de u. [;)]



Ah zo zit dat hier als je iets zegt geloven ze u nog niet.
Als ik zeg da ik de nederlands heb dan heb ik de nederlandse.

En ik heb gebeld voor een nederlandse , jij ook?
Groetjes Maarten

Jurgen

Maarten, 't is niet dat ik u niet wil geloven. Ik kan het gewoon moeilijk geloven. M?rklin is nu niet bepaald van de snelste, daarmee. [;)]

Wanneer heb je gebeld daarvoor? Op 5 december heb ik getelefondeerd naar M?rklin Belgi? (de dag dat mijn Magazin toegekomen was en dat ik mijn wijsheidstanden laten trekken heb, ik herinner het me alsof het gisteren was [}:)][:D]).
Het bestelformulier voor die DVD, kalender of wagens heb ik gehad, maar de rest nog niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

harzfreak

Ik heb ook op de dag gebeld dat het magazine in de bus en 2 weken later was het thuis . Dat marklin niet snel is, heb je groot gelijk in . Heb ik ook al ervaring mee gehad. Misschien zijn ze het vergeten .
Ik denk dat je best nogmaals M?rklin contacteert .
Groetjes Maarten

factageklerk

eindelijk[^] , de facteur heeft hem eergisteren in de bus gedropt het nederlandstalige marklin magazin en met bestelbons dan nog wel. Het is nu maar te hopen dat ze geen 2 keer dezelfde fout gaan maken.
 

domie-o2

Beste vrienden,
Begin december ook de franse magazine ontvangen.Graag had ik net zoals jullie de nederlandstalige met de bestelbons ontvangen.
Wie kan me het telefoonnummer of E-mail adres bezorgen van M Belgie
Het duitse telnr en mailadres  heb ik wel, maar ben de taal niet machtig.
Alvast m'n dank.

Dominiek.

harzfreak

citaat:
Geplaatst door domie-o2

Beste vrienden,
Begin december ook de franse magazine ontvangen.Graag had ik net zoals jullie de nederlandstalige met de bestelbons ontvangen.
Wie kan me het telefoonnummer of E-mail adres bezorgen van M Belgie
Het duitse telnr en mailadres  heb ik wel, maar ben de taal niet machtig.
Alvast m'n dank.

Dominiek.



Als je duitse nummer in toetst kom je in een menu terecht , als je dan om 3 of 4 drukt ( weet ik nie meer juist ) , komt er een nederlandse vrouw aan de telefoon.
Groetjes Maarten

DasBert33

Ze doen het opnieuw!

...

Deze keer was het boekje van insider news in het engels. De rest was al in het nederlands dus we gaan erop vooruit zeker? [xx(]

Bert
 

harzfreak

Ik heb mijn boekje in het nederlands gekregen.
Groetjes Maarten

Jurgen

Bij mij was het in orde deze keer.

Mijn vorige magazine is wel nog niet aangekomen, zelfs na een 2de telefoontje. Ik wacht dus nog even af.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.