Forum-meeting 28/12/2007

Gestart door Gerolf, 05 november 2007, 08:11:40 AM

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
Geplaatst door ERVIN

19.00u. is voor mij prima.[;)]



Passeer jij langs hier [?]

Spoorse



Ik heb er nog eens over nagedacht, all?? omdat jij het bent, we zullen de rest via PM afspreken h?. [;)]

GeM

citaat:
Geplaatst door loebaske

... kan misschien dan nog snel een hapje uit de vuist verorberen bij onze maat [;)][;)][;)]


Ik heb daar wel wat anders gegeten dan 'uit 't vuistje' zelle...
gij gaat verschieten denk ik [:p]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

doomslu

citaat:
Geplaatst door GeM

citaat:
Geplaatst door loebaske

... kan misschien dan nog snel een hapje uit de vuist verorberen bij onze maat [;)][;)][;)]


Ik heb daar wel wat anders gegeten dan 'uit 't vuistje' zelle...
gij gaat verschieten denk ik [:p]

We gaan Erik toch niet doen werken voor ons zeker ?

Jammer dat het zo ver is, ik zou daar wel eens willen gaan eten [:p]. Als ge ziet wat die man op zijn zolder maakt, wat moet dat dan in de keuken zijn ??? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

belair

Op zijn baan zijn het restjes dat hij gebruikt... in de keuken zal het wel vers materiaal zijn. [:D][:D] Grapje hoor Erik.
mvg [;)]
Luc

loebaske

Dat is het GeM, we moeten Erik niet aan het werken zetten op zo een avond...maar een krokje uit het vuistje is rap klaar h?...

trainfreak

Ik zou ook graag gaan, maar het is nog niet zeker of mijn pa dan verlof heeft...
Spoorse groeten
Dimitri

krispy

Hoi erik,

Mij mag je ook op de lijst der aanwezigen plaatsen , heb mijn vrouwke zover gekregen dat ik dienen avond alleen buiten mag.
Ik ben wel benieuwd om eindelijk gezichten op de namen te kunnen plaatsen , zodat ik me in de toekomst kan voorstellen wie  wat zegt of vraagt.

Voor geintreseerden rond oud-heverlee ( leuven ) , 3 plaatsen vrij in de auto.


[ EDIT : ERIC NAAR ERIK ( NAAMFOUTJE OPGELOST ) ]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

erik de noorman

Mannen het is zoals Luc zegt ik ben wel met verlof. Loebaske iets zo uit het vuistje om te eten heb ik niet echt in huis. Maar geen nood ik zorg wel dat er iets valt te knabbelen.

Erik

GeM

citaat:
Geplaatst door doomslu

Citeer
Jammer dat het zo ver is, ik zou daar wel eens willen gaan eten [:p]. Als ge ziet wat die man op zijn zolder maakt, wat moet dat dan in de keuken zijn ??? [;)]


doen, niet twijfelen!
Boek een etentje met uw madam en ge krijgt een modelspoorbudget om u tegen te zeggen. De rest van het jaar mag je ook zonder problemen elke expo afgaan [:D]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

doomslu

citaat:
Geplaatst door GeM

citaat:
Geplaatst door doomslu

Citeer
Jammer dat het zo ver is, ik zou daar wel eens willen gaan eten [:p]. Als ge ziet wat die man op zijn zolder maakt, wat moet dat dan in de keuken zijn ??? [;)]


doen, niet twijfelen!
Boek een etentje met uw madam en ge krijgt een modelspoorbudget om u tegen te zeggen. De rest van het jaar mag je ook zonder problemen elke expo afgaan [:D]

Ervaringsdeskundige Gert ? [;)]
Die beurzen, da's geen probleem. Dat budget... dat zegt me wel iets. [:D]

Erik, we gaan dat doen !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Tom

Koen

Zo, dit staat nu op de juiste plaats. Ik had dit onder een ander draadje geplaatst.

citaat:
Hoi Erik,

Mij mag je ook opschrijven hoor.

mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

Arbeco

Heren,

Ook ik zou graag van de partij zijn hoor, lijkt me hartstikke gezellig! Trainfreak, als je wilt, kan ik je wel ophalen dan hoor, kun je met mij meerijden als je pa niet kan. We regelen wel wat![;)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Arbeco

Trainfreak, als je wilt, kan ik je wel ophalen dan hoor, kun je met mij meerijden als je pa niet kan. We regelen wel wat![;)]

Groetjes Len[;)]



Bedankt voor het aanbod, maar het is niet meer nodig, mijn pa heeft tussen kerst en nieuw verlof.

Zet dus maar +2 op de lijst!

Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

Dat is hier precies aan het stilvallen[?][?][?]
het is als zoveel draadjes, men vlieg erop in den beginne en nadien...is de pijp uit [;)][;)]