Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

verwijder

Gestart door Peter, 15 december 2023, 21:12:43 PM

Peter

n
Met vriendelijke groeten
Peter

Stieven76

Goh, net zoals hier. Je leest wat je interessant vind, de rest scrol je voorbij.
Ik lig niet wakker van commentaren. Internet helden vind je nu eenmaal overal :)

eric

Ik zie uw account/profiel nog steeds op facebook hoor.  ;)

rgp

Peter,

Je profiel is nog zichtbaar, alleen zijn er geen negatieve commentaren zichtbaar.

Roland

Peter

Het spijtige is dat niet bepaald de negatieve kommentaren de doorslag geven, want die zijn eigenlijk in de minderheid.
het meest negatieve is als je bv. Belgische modellen wil doen er leden zijn die het vertikken om een antwoord op je vraag om hulp
te geven. En dat doet pijn, want zo heb je steeds weer de indruk dat je opzij geschoven wordt.
Daarom is mijn beslissing genomen en stap ik uit het modelspoor forum, en moet ik me niet meer druk maken in het negatieve.
Ik heb een mail gestuurd naar Pierre om te vragen of hij iemand anders wil vragen over zijn Belgische modellen te schrijven
Het spijt maar mijn gezondheid gaat voor. Met dankt alvast voor die leden waar ik wel altijd antwoorden (positieve en negatieve) van kreeg
maar tenminste zo eerlijk waren.
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Spijtig maar begrijp wel wat je bedoeld.
Denk aan jezelf en haal uit het forum wat voor jezelf belangrijk is. ;)
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

janieburton

Ik begrijp het niet goed.

Je schrijft:

Citaat van: Peter op 11 februari 2024, 15:46:10 PMhet meest negatieve is als je bv. Belgische modellen wil doen er leden zijn die het vertikken om een antwoord op je vraag om hulp te geven. En dat doet pijn, want zo heb je steeds weer de indruk dat je opzij geschoven wordt.
Daarom is mijn beslissing genomen en stap ik uit het modelspoor forum, en moet ik me niet meer druk maken in het negatieve.
Ik heb een mail gestuurd naar Pierre om te vragen of hij iemand anders wil vragen over zijn Belgische modellen te schrijven
Het spijt maar mijn gezondheid gaat voor. Met dankt alvast voor die leden waar ik wel altijd antwoorden (positieve en negatieve) van kreeg
maar tenminste zo eerlijk waren.


Ik zie je meestal over de Duitse spoorwegen schrijven.

Je spreekt of je schrijft voor Pierre over Belgische modellen en dat men je niet wil helpen of een antwoord te geven; ik heb toch de indruk dat hier op het forum veel over Belgische modellen en de NMBS wordt geschreven.

Zeer begrijpelijk dat je je gezondheid op de eerste plaats zet