Floris, ik las misschien iets dat er niet stond, dat je een echte H-balk door je de tv stootte en dan is de tv stuk, dat zou dan agressief zijn. Na herlezen gaat het gewoon over een balk op het scherm. Mijn leesfout, sorry.
De opmerking 'ga zelf een baan bouwen' van jou en dan standaard die van Stedahult er achteraan 'ja joh, ga huisjes plakken' dat vind ik cliché's. Maak ik zelf wel uit, ik doe waar ik zin in heb.
En die hete kolen m.b.t. de Humbrol verf: nee, ik stel je moeite en uitleg nog steeds heel erg op prijs en heb je daar ook volgens mij serieus voor bedankt. Dat ik even baalde van Humbrol vooral en een beetje van Revell ook, was dat mijn voorraadje potjes verf gedeeltelijk onbruikbaar raken na een tijdje.
Mijn besluit om deze niet meer te gebruiken en over te stappen op Tamiya was uit frustratie omtrent Humbrol no 1, nota bene de primer, die klonterig, half uitgehard/gestold in een nieuw potje zat.
Inmiddels ben ik niet boos meer op Humbrol en Revell, en ga er gewoon mee door. De Tamiya verf gaf weer andere probleempjes, zoals het aankoeken op het puntje van de naald.
Nou, jouw bericht nodigde me uit toch maar even opnieuw in te loggen. Waarmee wat kleine misverstandjes hopelijk wat opgelost zijn. Nu weer op naar de minder zielen met meer vreugd, veel plezier!