55 B-models/VBV Kapotte tandwielen & 22/23/25/25.5 cardankop

Gestart door OlivierV, 30 januari 2020, 12:10:48 PM

OlivierV

#360
Citaat van: the_gold op 13 februari 2022, 11:45:23 AM
Zit er veel verschil dan tussen een 55 anno 2012 -2021?
Naar verluid zouden ze voor de 55-ers wat gevonden hebben. Eerst zien dan geloven (zou er eens enen willen open gooien ter controle.

Citaat van: rixke rail op 12 februari 2022, 18:09:34 PM
Mag ik even vertellen hoe het voor mij gelopen is ?
Ik had ook vier locs (1 22, 2 23 en 1 25) die niet meer bewogen.
(Met de 55'ers geen problemen)
Ik heb even gemaild naar VBV om te vragen wat er te doen was.
Daags daarna kreeg ik van Kristof een antwoord : ze kenden het probleem en konden mij helpen.
Ofwel stuurden ze de bolletjes om zelf te doen, of ik kon de locs opsturen en zij zouden het gratis voor mij doen.
k koos om het zelf te proberen en enige dagen later zat er enveloppe in mijn brievenbus met de bolletjes.
Ik had ook wat uitleg gevraagd over de manier van werken en ook die mail werd netjes daags nadien beantwoord.
Het was moeilijker uit te leggen, dan te doen, vertelde hij. En zo bleek ...
Ik was even wat bang voor een goede afloop, maar ik heb het voor elkaar gekregen : alle locs rijden weer zoals het hoort !
Dus dikke merci aan Kristof en de rest van VBV voor de mooie modellen, die ze maken !  8)
Modelspoorse groeten,
Eric

Stukjes vroeger ook gekregen, zelfde rommel, na een half jaar weer niks meer van beweging. Intussen vervangen door degelijk maar identiek Roco-onderdeel (te vinden in de technische draad), wel €21 per loc, maar ze zullen nu wel blijven rijden (zo goed zelfs dat ik er al lange cornflakestreinen achter hang).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Evan had er toch enen waarvan gezegd was dat daar de nieuwe inzat en ondertss die ook al in het Wahala van kapotte onderdelen