"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

marc goovaerts


PeterC

Citaat van: marc goovaerts op 25 juli 2017, 22:00:01 PM
Meestal met wat sigarenrook in de buurt...
Volgens mij zijn het eerder gerolde sigaretjes  ;)
Groetjes, Peter


Steam.N

Citaat van: PeterC op 25 juli 2017, 22:18:09 PM
Citaat van: marc goovaerts op 25 juli 2017, 22:00:01 PM
Meestal met wat sigarenrook in de buurt...
Volgens mij zijn het eerder gerolde sigaretjes  ;)

Of kleine sigaartjes ?  ::) ;) ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Tzijn inderdaad meestal kleine sigaartjes (die goed rieken)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Citaat van: Johnnytrein op 26 juli 2017, 10:31:55 AM
Volgens mij was dat bedoelt als selfie.

Een uit het pré-aaifone tijdperk  ;D

Maar Gerolf doet het toch maar weer.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Citaat van: Johnnytrein op 26 juli 2017, 10:31:55 AMVolgens mij was dat bedoelt als selfie.

Klopt, en ik vind het ook wel redelijk geslaagd  ::)
Nu nog 3 "selfies" van anderen - hoe noemen ze dat dan - oh ja, "foto's" ...

Citaat van: marc goovaerts op 25 juli 2017, 23:36:24 PM
Tzijn inderdaad meestal kleine sigaartjes (die goed rieken)

Inderdaad ... ik heb trouwens nogal wat lege doosjes (transparante plastic kistjes)
  heel handig om spulletjes in op te bergen, maar ik heb er op dit moment echt teveel. Mailen mag ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#368
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juli 2017, 12:13:25 PMplakschoenen had eenvoudiger geweest ;D ;)

Was ik ook van zin, en ziedaar:





Nog een beetje werk aan, en dan kunnen ze in kleur aan de voeten  ;)

Oh ja: zij die nog opbergdoosjes willen: de huidige zijn gereserveerd, dus - kuchkuch - geduld  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Gerolf

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 juli 2017, 22:42:57 PM
Citaat van: Gerolf op 30 juli 2017, 21:12:21 PM
Oh ja: zij die nog opbergdoosjes
toch niet voor die plakschoenen ? ;D ;)

Dan zouden het héél kleine doosjes zijn. Die schoenen zijn amper 6 mm lang  ::)  ;D  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

alléz als ik zo een beetje reken en je zolen iets groter zijn kom ik aan een voet met maat 43/44 of leef jij op grotere voet ? ;D ;)

Gerolf

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 juli 2017, 17:24:40 PM
alléz als ik zo een beetje reken en je zolen iets groter zijn kom ik aan een voet met maat 43/44 of leef jij op grotere voet ? ;D ;)

Een beetje meer rekenen, man  ::)
Schaal 1/30 - dus 6 mm wordt 18 cm ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 juli 2017, 17:24:40 PM
alléz als ik zo een beetje reken en je zolen iets groter zijn kom ik aan een voet met maat 43/44 of leef jij op grotere voet ? ;D ;)
ik rekende uit gewoonte1/87 :-\