Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

Bedankt  :D
Stapje verder - voorlopig de uitdaging waard:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Voila - één paar schoenen heb ik afgemaakt  ;D

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

NIET NORMAAL !!!  Echt niet normaal, Gerolf.
Super gedaan !  En de nestels goed geknoopt  ;)
Proficiat !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

In ieder geval een knoop die niet snel zal loskomen

755philippe

Knap gedaan. Volgend projekt Wimbledon en dan Wk dan kun je al de spelers van schoenen met veters voorzien.
Mvg


755philippe

Gerolf

#335
Terwijl het ene droogt ...



Volume toegevoegd met stukjes styreen - die worden "mals" met UHU Plast (styreenlijm)
  - maar de uithardtijd is erg lang als je veel lijm gebruikt  ::)

Citaat van: marc goovaerts op 12 juli 2017, 10:28:07 AM
In ieder geval een knoop die niet snel zal loskomen

... daar zou ik niet zo zeker van zijn: ze zijn gemaakt van "vezeltjes" van soepele elektriciteitsdraad - 0.2 dik of zo ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#336
plakschoenen had eenvoudiger geweest ;D ;)

Gerolf

#337
Er was even een storing wegens "ongeoorloofde werken", maar de afbeeldingen staan er nu terug  ::)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juli 2017, 12:13:25 PMplakschoenen had eenvoudiger geweest zijn ;D ;)

Dat komt, bij een van de volgende figuren  ;)


Ik heb toch wel bewondering voor beeldhouwers  :o

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Gerolf

Ik wou eerst nog iets schrijven over "elke gelijkenis met bestaande personen ..."

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juli 2017, 22:02:15 PM
Mini Bionic Gerolf ? ;)

Betrapt  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 12 juli 2017, 22:13:03 PM
Ik wou eerst nog iets schrijven over "elke gelijkenis met bestaande personen ..."
is louter toevallig zeker ? :)

Gerolf

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juli 2017, 23:39:44 PM
Citaat van: Gerolf op 12 juli 2017, 22:13:03 PM
Ik wou eerst nog iets schrijven over "elke gelijkenis met bestaande personen ..."
is louter toevallig zeker ? :)

is moeilijk ...

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach


Metpetergaathetbeter

volgens mij is het volgende een open hart operatie uitgevoerd op modelspoorschaal  ;D ;)