La vie en rose...

Gestart door evan, 30 oktober 2016, 16:34:40 PM

Peter

CiteerIn welke stad is dat gefotografeerd  :)?

Ik denk in Evanville
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Citaat van: mahtoska1 op 05 maart 2017, 01:42:00 AM
In welke stad is dat gefotografeerd  :)?

Je zou inderdaad gaan twijfelen:  mooie gevelcompositie en -verwering  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Prachtig!!!! Knap werk, Evan.
De verwering is net echt!
Je zou zeggen dat je in Lyon gaan wandelen bent en een paar gevels gefotografeerd hebt. Zo typisch aan de Franse gevels. Meestal behoorlijk vervuild maar net dat geeft een heel specifieke sfeer aan die Franse steden.

In ben benieuwd naar het vervolg  :).

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Michiel

De Franse dakpartijen verleggen goed het accent en de feer van de gevelrij naar de Franse contreiën. Erg knap, heel erg knap. En jaloers op je schilderkunst, niet alleen de techniek, maar ook het oog en gevoel voor nuances, kleur, schaduw en structuur. Waaauw!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

c'est magnifique.
De sfeer zit er helemaal in en komt er ook helemaal uit.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

marctje

Hey Evan
Ik kwam dit tegen op pinterest en dacht direct aan u. Misschien ben je er niets mee of ken je het al.
duikboot by Marc De Groulard, on Flickr
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

evan

Leuke foto Marc, Merci


La Vie en Rose krijgt even een rustpauze.  Het is te zeggen:  het project loopt zeker voort, maar een ander project dat niet modelspoor gerelateerd is, heeft zich opgedrongen.  Er was me al een tijd geleden gevraagd een decor voor een film te maken op schaal, echter ik hoorde er een hele tijd niets meer van.  Sinds vorige week weet ik dat het toch door gaat en de deadline is begin Juni  :o .  2,5 maanden is krap dus even alle concentratie daar aan besteden.

Groetjes en tot binnen een paar maanden ;)



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Veel succes met je nieuw project! Ook al is het niet trein gerelateerd, je mag hier altijd foto's posten  ;). Ik ben benieuwd.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

mnieuwlaet

Dat is een tof en uitdagend project! Mogen we ook weten voor welke film dat het is en is het vlaams, belgisch of buitenlands?
Of moet dat stukje van de sluiern nog netjes dicht blijven.

evan

Merci ;)

Momenteel kan ik er niet te veel over vertellen, maar het is zowel Nationaal en Internationaal :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Succes met je project.
Hopelijk kan je ons af en toe toch al een beetje laten meegenieten...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be