Ideeën genoeg, maar het duurt minstens 10 jaar eer ik daar iets van gemaakt krijg en het reglement verandert elke 2 jaar... En om met mijn geknoei daar dan tussen te gaan staan?
Johan, het feit dat je hier een reactie plaatst, wekt het vermoeden dat je het toch graag eens zou willen proberen. En ik kan je het alleen maar aanraden. Het is een mooi moment, een stimulans om werkelijk de schouders onder een project te zetten, om je eigen grenzen te verleggen, om te groeien en door middel van het delen van je bezigheden hier op het forum feedback te krijgen met tips, suggesties en opbouwende kritiek. Je hebt ideëen genoeg, schrijf je. Kies een leuk concept, klein en haalbaar. Begin er gewoon aan, en zie hoever je komt. Kleineer jezelf niet, maar wees positief: 2 jaar om iets moois te brengen is haalbaar. En, opzeggen kan altijd, maar ik weet zeker dat wanneer je eenmaal begonnen bent, je ook de eindmeet wilt halen, en dat je iets gebouwd zal hebben waar je trots op zal zijn.
Ik speel ook met een paar ideëen... misschien waag ik het ook eens, gewoon om de eindmeet te halen met een project, de fun van het bouwen, te delen op het forum en te participeren. Meer moet dat niet zijn voor mij.