Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

oebr

Hamsart verdient absoluut een vermelding voor goed getroffen sfeer, je voelt je echt in de omgeving van Spa wanneer
je naar die baan staat te kijken.
Maar het was zeker niet het enige pareltje, amai daar stond veel moois bij elkaar.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Steam.N

Peter, een dikke proficiat !
Zeker terecht.  Ik ben meermaals je baantje komen bewonderen, en kreeg er niet genoeg van  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske


Een wel verdiende trofee voor Peter, heb ook een paar keren gaan kijken (kon soms effe weg van men baantje) en wat me direct aanspraak was het tegenovergestelde tegen over andere banen, is dat de achter berm niet opgaat in een heuvel maar eerder de diepte ingaat...TOPPIE

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Van harte proficiat Peter met je trofee, je hebt hem zeer zeker verdiend.

De sfeer achter de banen was er zeker ook in het hoekje waar we allemaal lekker bij elkaar stonden.

Ondertussen is er nog een "filmpje" (fotomontage) opgedoken op de jij-buis https://www.youtube.com/watch?v=RrtDnmTFKnc


Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Van deze zijde ook nog een bos veren voor op je pet Peter!

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

vyncky

Citaat van: PeterVG op 17 oktober 2016, 22:25:15 PM


Dankzij Joeri reed er op zondag een tijdje een brossel type 553 door Hamsart. Voor mij een wonderlijk moment. Mijn eigen kitje moet ik nog bouwen. Deze 553.31 werd gebouwd door Stefan Appelmans, een juweeltje.



Je bent een terechte winnaar Peter! Proficiat!

en tot binnenkort ;-)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loebaske


Oeps was Stefan Apelmans daar op de expo....verdomme heb die ook gemist  :(

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske


Zeg wel Mark, heb veel mensen gemist...vind het jammer  :(
Heb je men minibaantje gezien?

Val-Rikard

Hamsart : Een parel met karakter, terecht winnaar ! Ik heb hem jammer genoeg niet kunnen bekijken.  :'(

lux161

Zondag geweest.

Inwoner van Ardennen, werd ik deze jaar verwend : Hamsart,Trois-Ponts en La Roche-En-Ardenne. Absoluut fantastisch !!!
De andere modelbanen  waren ook zeer mooi en de ruilbeurs zeer interessant.

Ik wacht al 2018 met ongeduld !!!
Lijnen 42,43,162 en 166 (1990 -1998)
2r DCC HO

DIORAMABOUWER

Citaat van: Val-Rikard op 18 oktober 2016, 12:19:25 PM
Hamsart : Een parel met karakter, terecht winnaar ! Ik heb hem jammer genoeg niet kunnen bekijken.  :'(
Ja Rik,u hebt zaterdagavond de laatste trein genomen en afgestapt aan halte strand en het was daar zo mooi dat u daar bent blijven hangen hé ;),gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Kautenbach

Damn..... Ik had al wel het angstige vermoeden iets grandioos te missen, is ook zo.

Ach, voor een ieder die er wel was, toppie ,  en voor de organisatie hele dikke pluim , en de deelnemers; vakwerk zo te zien,

Volgen er nog meer foto's voor al mijn collega uniekekansietswonderbaarlijksmisgelopendhebbenden ?

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan