Een stukje Odsherreds Jernbane (OHJ)

Gestart door Stedahult, 13 april 2016, 20:14:21 PM

Stedahult

Gisteren kreeg ik in Houten een zakje etswerk overhandigd van Gert Arkema. Naast wat
etswerk voor de twee TMZ locomotieven, ook de sluitseinbordjes voor de Skinnebus. En
het ziet er na een vleugje rood en montage erg gaaf uit. Bedankt nogmaals Gert  (y)




Mvh. Steef

bollen neus

Zoals ik ook heb vermeld op ander forum is dit wel een dikke meerwaarde aan het model, toppie Steef.
En met geëtste stukjes toont het nog steeds beter hoor.(beter dan eventueel plastieken onderdelen)
Den Eric.

Stedahult

Hij bood aan om het te proberen Eric, en het resultaat mag er wezen.
Mvh. Steef

Stedahult

Na een paar weken wat andere projectjes afgerond te hebben, ben ik weer bezig met
dit projectje. Het eerste Deense hok is op wat weathering en mosjes klaar.

Mvh. Steef

Stedahult

Voor vandaag ben ik er wel klaar mee. Morgen nog wat rommelen met alle drie.






Mvh. Steef

Stedahult

Voorlopig staat er genoeg groen rond de bondegård. Komend weekend wat houten
hekken maken, en wat extra details en rommel neerzetten hier en daar. Achter de bondegård
moet nog even wachten. Eerst nog een waterput en hooiberg fabriken.




Mvh. Steef

modelbaanHO

Bewonderenswaardig mooi.
Ik volg en blijf volgen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stedahult

Dank heren.

Eergisteren het laatste lokje voor deze baan besteld. Een Ardelt rangeertractor
van McK. Ding is net uit, en heeft geen sound. Die komt er ook niet, de Frichs
variant krijgt die wel. Daar is er nog één van over die rijvaardig is. De 108 die ik
besteld heb, heeft een deel van haar werkbare leven dienst gedaan in Holbæk.
Deze word pas na 2 januari op mijn verzoek verstuurd, even wachten nog dus.


Foto: Fyns Modeltog
Mvh. Steef

Kautenbach

Hmmmmm,  gaan we nu ook al voor de meest originele, lelukste, kleine kneuterige dieselloc  ;D

Stedahult

 ;D

Nee Wim, maar je kunt lullen wat je wil. Die Denen hebben toch wel genoeg
van die kneuterige rommel. Tis net als die ouwe Franse zooi, truttig en het pruttelt.
Mvh. Steef

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach


Stedahult

Nog wat EZ-Line rond de wei, en op de el palen. Dan is het wachten op het kitje
van Koerts. Daarna kan er nog wat groen bij. Verder doe ik niet veel meer aan deze hoek.

Mvh. Steef

Stedahult

Aangezien ik zit te wachten, iets met droogtijden, de Me maar eens erbij gepakt.
Daar moesten nog wat details op, nou ja, het hoeft niet natuurlijk. Alleen van mij wel dan.

Mvh. Steef