Revolte? Mine opinion! - voor fragmentwedstrijd 2 van MTD

Gestart door Gerolf, 28 februari 2016, 14:56:37 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Tweede mijnkarretje is in de maak:



Het gaat sneller, nu ik weet hoe het moet. Ik kan al starten met de mechaniek ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Thanks ;)
Eerste stukje mechaniek voor de tweede mijnkar is ook klaar:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Weer wat tijd kunnen maken, dus weer wat verder met de tweede mijnkar:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Niet te doen!  Knap gevonden en uitgewerkt Gerolf.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbouwpatrick

knap gedaan waar kunnen we da in het echt zien

Gerolf

Merci, ik ben ook content dat dit gelukt is  :)
Op naar het volgende hoofdstuk ...  ::)

Citaat van: modelbouwpatrick op 23 mei 2016, 00:02:51 AM
knap gedaan waar kunnen we da in het echt zien

Fragmentwedstrijd van MTD = eerstvolgende expo van MTD (=oktober, 1 week na ...)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Ik was al eerder begonnen met het tweede hoofdstuk, maar heb de draad opgepikt:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#85
En nu rustig laten uitharden, en daarna de boel glad schuren en reinigen ...



... en intussen wat andere stappen: elektronica, poging tot extra detail-animatie in de mijn, ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Extra detail-animatie in de mijn lijkt mogelijk ...



Op verzoek  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

#87
Gerolf, ik krijg hoe langer hoe meer de indruk dat je via een mikroskoop zit te werken of is het een supergroot vergrootglas  :)
Proficiat in elk geval. Ik hoop dit keer je kunstwerken te kunnen bekijken op de volgende tentoonstelling.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }