Zoals ik al zei, totale chaos..back to the tankcars...
Nadat ik de trucks en wielen heb voorzien van een donkergrijze en lichtgrijze Vallejo primer er nog eens overheen gegaan met een Ammo tracksprimer, een lekkere donkere roest tint. Snelle haal met een matte blanke lak met de airbrush erover en klaar voor wat volgende lagen. De trucks hebben een AK interactive brown earth deposit wash gekregen met, na droging uiteraard, een tipje met Ammo light rust wash. Wielen bewerkt met diverse roest tint pigmenten gemixed met zwart en gefixeerd met Mig pigment fixer en dezelfde Ammo light rust wash.

Nog niet helemaal zeker of dit het nu is wat ik hebben wil, maar eens een stappie terug doen, het effe aankijken en dan wel of niet verder gaan. Verder met de frames van de karretjes. Laagje Vallejo 080 rust model air met de kwast, gevolgd door een drybrush met 075 sand. Stake pockets en steps een eerste laag met Vallejo panzer aces dark rust...

Zit nog steeds te kijken of de planken iets meer kleur moeten hebben, zoja ga ik dit doen met een enamel wash of meer schilderwerk met Vallejo tintjes..