Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Website Thalys

Gestart door janieburton, 28 oktober 2015, 03:40:43 AM

janieburton

Deze nacht een ticket willen boeken naar Keulen.

Constant melding dat er een fout is op d website, uiteindelijk opgegeven en ga morgen bellen zoals in de foutmelding pop up suggereren.

Vraag mij af waarom dat een website dient als hij niet deftig werkt. 
 

Stieven76

Tja, een technische storing kan altijd he. Kan evengoed zijn dat er ergens een service plat ligt die de data moet aanleveren.
Maken wij ook wel eens mee. Service bij de klant die plat ligt waardoor er errors of niet de juiste data getoond wordt op de website.

janieburton

Maar dat was vorige week ook het geval.

Denkelijk is het een chronisch probleem op die website.
 

ACFI

Elke avond trekt de kuisvrouw de stekker uit van de thalys om te kunnen stofzuigen.

janieburton

Citaat van: ACFI op 28 oktober 2015, 12:51:05 PM
Elke avond trekt de kuisvrouw de stekker uit van de thalys om te kunnen stofzuigen.

:D :D :D :D :D :D :D

Dan doet ze dat ook in de namiddag, was deze namiddag weer prijs.