Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De Pijl: "laatste opendeur"?

Gestart door Havoc, 05 september 2015, 22:41:11 PM

Havoc

Vandaag zien uithangen een flyer van De Pijl met daarop een aankondiging van "de laatste opendeur" (of zoiets, heb het niet opgeschreven).

Wat is hier aan de hand? Eerlijk gezegd ik volg het allemaal niet zo goed op maar dit was toch nieuw voor mij.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bellejt


Stieven76

Laatste opendeur op het huidige adres.  ;)

minitreintje

Ja inderdaad, ik ben ook lid van De Pijl.
We zijn op zoek naar een nieuwe locatie voor onze club dus als iemand iets weet PM me aub.

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Havoc

Dacht al dat het zoiets zou zijn. Hoe ze die zwitserse baan gaan afbreken is me een raadsel...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Stieven76

In stukken en brokken denk ik want er stond bij dat het de laatste keer is dat je die baan kan bekijken.
Stukje nostalgie. Daar stond ik vroeger als klein manneke uren naar te kijken. Ik woonde toen aan de overkant van de sporen, in Muizen, er reed dan met mijn fiets tot aan De Pijl als het een opendeurdag was.  ;D

janieburton

 

Metpetergaathetbeter

Citaat van: janieburton op 09 september 2015, 21:41:07 PM
:'(
onze vriend janieburton moet wel heel heel diep geraakt zijn en ontroerd zijn, zo'n korte reactie hebben wij nog nooit meegemaakt    ;D ;), vrienden daarin  De Pijl alvast veel succes bij het zoeken naar een nieuw thuisbasis !  ;)

Stieven76

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 september 2015, 21:44:13 PM
Citaat van: janieburton op 09 september 2015, 21:41:07 PM
:'(
onze vriend janieburton moet wel heel heel diep geraakt zijn en ontroerd zijn, zo'n korte reactie hebben wij nog nooit meegemaakt    ;D ;), vrienden daarin  De Pijl alvast veel succes bij het zoeken naar een nieuw thuisbasis !  ;)

Ale Peter. Wat zeg jij nu.  ;D

Vorig jaar ben ik nog eens geweest, met vrouw en kinderen. Misschien nog eens proberen om nog eens te gaan.

janieburton

#9
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 september 2015, 21:44:13 PM
Citaat van: janieburton op 09 september 2015, 21:41:07 PM
:'(
onze vriend janieburton moet wel heel heel diep geraakt zijn en ontroerd zijn, zo'n korte reactie hebben wij nog nooit meegemaakt    ;D ;), vrienden daarin  De Pijl alvast veel succes bij het zoeken naar een nieuw thuisbasis !  ;)

Ik heb nog al op bepaalde topics met een emoticon gereageerd. zal hem veranderen in  :( of moet het misschien deze zijn  :o
 

Metpetergaathetbeter

nee hoeft niet maar ik dacht gewoon dat er iet mis was met mijn computer ;)

Stieven76


minitreintje

Märklin C-rail modulebaan met Arduino

janieburton

Gaan er veel forumleden naar de "laatste opendeur"?
 

centauri167

Is er eigenlijk al nieuws over een nieuw lokaal voor de mannen van De Pijl ?