Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Antwerpen - Linkeroever 2

Gestart door Peter, 14 augustus 2015, 11:15:53 AM

Peter

#75
Langzaam gaat het verder.
Een van de moeilijkste stukken, het deel met de bocht, waarachter de grote wachtzaal komt is ook uitgesneden geraakt en gebogen in de juiste vorm.
Op de foto is het nog maar even als test allemaal aan elkaar gezet, en staat het nog wat scheef. Maar dat komt wel in orde.
Ter info: de foto van het station met winterzicht (ook op de achtergrond van onderstaande foto) is genomen toen het station al gesloten was.
Bij nauwkeurig de foto te bekijken zie je dat de deuren aan de hoofdingang en de dubbele deur aan de ingang van het buffet, al afgesloten zijn met planken.

Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


Steam.N

Je gaat goed vooruit !
Dit komt goed  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

modelbaanHO

Dat ziet er veelbelovend uit.
Ik volg.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Pierre

Ziet er al netjes uit zo ... mooi werk. ;)
Groet Pierre.


59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Sjieke dingens hoor. Respect voor wat je hier laat zien  8)!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...


Gerolf

Het doet deugd om je terug (knap) te zien modelbouwen, Peter  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

#85
VERKEERD !!!!

Verdomme, verdomme, verdomme, wat een blunder die ik gemaakt heb
Kan van voor af aan beginnen.
Daar de bouwplannen enkel de horizontale afmeting aangeven, en op slechts 1 plaats de hoogte, moest ik via de goede oude regel van drie, van alles de hoogte berekenen, en blijkbaar (verdomme), heb ik bij de regel van drie een tipfoutje gemaakt, en zijn ALLE hoogte afmetingen (muren, ramen, deuren enz.)  5 milimeter te klein.

Dus.....de moed niet opgegeven....... en we herbeginnen
Met vriendelijke groeten
Peter

BC911

Oei. Das minder ...  :(

Citaat van: Peter op 10 januari 2017, 12:29:01 PM
Dus.....de moed niet opgegeven....... en we herbeginnen

Maar dit lees ik graag, en de 2de keer gaat altijd iets vlotter toch, dus bekijk het eerste als een goede oefening  ;).

Succes met de herstart.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Steam.N

Citaat van: BC911 op 10 januari 2017, 13:08:17 PM
Oei. Das minder ...  :(

Citaat van: Peter op 10 januari 2017, 12:29:01 PM
Dus.....de moed niet opgegeven....... en we herbeginnen

Maar dit lees ik graag, en de 2de keer gaat altijd iets vlotter toch, dus bekijk het eerste als een goede oefening  ;).

Succes met de herstart.

+1 !  Stom en spijtig, maar het komt wel goed  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mahtoska1

Goed dat je de moed hebt om te herbeginnen. Ik ben er zeker van dat dit goed komt.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw