Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Antwerpen - Linkeroever 2

Gestart door Peter, 14 augustus 2015, 11:15:53 AM

Steam.N

Ziet er alweer prima uit, Peter !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

#166
Weeral een klein stapje verder.
Een basislaagje verf in de (vermoedelijk) juiste kleur aangebracht.
Volgende stappen zullen de ramen en de deuren zijn.

Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Die kleur lijkt me toch goed te zitten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

#168
Voor de juiste kleur te vinden heb ik een kleine wandeling (nou ja, klein???) gemaakt naar de Linkeroever. En ja, ik weet het, dat stationsgebouw is al lang weg, maar dat huis rechts achteraan,(nog steeds een mooi huis,trouwens) op  de prachtige kleurenfoto van de 230.007 dat staat er nog steeds, en de kleur van die gevelsteen is identiek met die van het station gebouw (links van het bord met de stationsnaam en die dame op de bank) het middendeel verschilt een beetje in kleur,maar dat heeft te maken met de groene klimop die daar blijkbaar kort daarvoor verwijdert werd.

huis by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

BC911

Heel mooi resultaat. Hoedje af  8).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mahtoska1

CiteerHeel mooi resultaat. Hoedje af  8)

+1

Herwig

'k Vind het (uw) stationsgebouw aantrekkelijker, strakker, dan dat huis met die esthetisch  "merkwaardige"  zuilen.
(maar over goesting en smaken ruziën we niet ...) 

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

ERVIN

Inderdaad erg mooi , het zijn deze details die het hem doen hé. ;)

modelbaanHO

klein stapje... knap gemaakt, blijf het heerlijk vinden om te volgen
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Peter

#176
Weer een stapje
De muur is gevoegd en enkele voorzichtige stapjes ondernomen om het wat te verweren.
Vind het zelf niet slecht, maar ben waarschijnlijk toch wat voorzichtig geweest.
Wat vinden jullie?

. by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

wilgo

ziet er mooi uit

groeten willy

Klaas Zondervan

Mooi strak gebouwd. Maar het ziet er een beetje te nieuw uit. Er lijkt over het metselwerk een witte waas te liggen, terwijl over oud metselwerk eerder een zwarte waas ligt. Maar je moet wel durven om het donkerder te maken.