Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

philippe_007


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 23 oktober 2015, 08:16:02 AM
Ik zal er ook zijn :-)
ik begin langs om meer te overwegen niet te gaan !  ;D ;)

nee  alle gekheid op een stokje ik ga zondag om er mijn verzameling wat uit te breiden ! :)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 23 oktober 2015, 08:57:31 AM

Had ik al vewacht  ;D ;D ;D
nee Jean, jij bent de reden dat ik wel kom !

nee alle gekheid op een stokje in de eerste plaats komt ik voor MTD, leuk meegenomen dat jij en vele anderen er natuurlijk ook zijn en ik iets moet komen ophalen !

Groeten Peter ;)

PS Wel  jammer dat daar er geen Friet met Stoverij op MTDse wijze te verkrijgen is !   ;D ;D ;)

Metpetergaathetbeter

#65
Citaat van: Steam.N op 23 oktober 2015, 08:57:31 AM
[Had ik al vewacht  ;D ;D ;D
Ik wist niet dat jouw roots in China te vinden waren ;   moest het nu velwacht of verwacht geweest zijn ? ;D ;)

aangepast na vraag van een lezer uit Wanzele-Lede

Herwig

P-Vraag:
Onafgezien van Moortgat en dergelijke, is er aan uw Hangar vlot een parkeerplaatsje te vinden ?
Want met het openbaar Lijn-vervoer, van tegen de Nederlandse grens naar Edegem, zondagvoormiddag, is niet zo'n goed plan.

just4fun

Citaat van: Herwig op 23 oktober 2015, 09:54:33 AM
P-Vraag:
Onafgezien van Moortgat en dergelijke, is er aan uw Hangar vlot een parkeerplaatsje te vinden ?
Want met het openbaar Lijn-vervoer, van tegen de Nederlandse grens naar Edegem, zondagvoormiddag, is niet zo'n goed plan.
Vlakbij is een plein (Kerkplein) met parkeermogelijkheid, ook heeft Hangar 27 z'n eigen parking (al is die niet erg groot) en in de straten in de omgeving is vast wel plaats (Prins Boudewijnlaan, Kerkplein, Parkstraat, ...,  maar hopelijk voor MTD niet, dat wil dan zeggen dat er veel volk over hun vloer loopt  ;) ).
Ik ben geen openbaar-vervoer-gebruiker maar vanaf Roosenveldplaats te Antwerpen (als ze niet onder water is gelopen) vertrekt bus 32 en die rijdt voorbij "Hangar 27 om de hoek", halte "Edegem Kerk" (volgens de site van De Lijn).
Paul

OlivierV

Vorige keer ben ik samen met Stephen (Binco) met de bus van Antwerpen naar halte kerk in Edegem gegaan. Dat ging vrij vlotjes, van aan die halte is het zo'n 200m stappen als ik me niet vergis.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Mannnen onthouden verandering van het uur, hou er rekening mee, ook OlivierV

SuSke

Voilà, alle antwoorden op de bereikbaarheid en parkeermogelijkheden zijn gegeven.
Wel even aanstippen dat de "parking" achter het gebouw NIET gebruikt mag worden (tenzij op eigen risico met als beloning een mogelijke boete).
Voor anders valide kaarthouders zijn er op het plein enkele plaatsen.
Hou wel rekening met eventuele erediensten die in het kerkje kunnen doorgaan, dus tijdelijke parkeersaturatie op het pleintje is mogelijk.

Ingang is voorzien aan de straatzijde (feitelijk de nooduitgang) maar is direct zichtbaar vanop de straat.


Voor diegenen die het veranderen van uur vergeten zijn, zorg dat je dan koffiekoeken meebrengt, dan ontbijten we samen  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Dat was nog eens een idee samen ontbijten....maar ja, men taxi komt me maar ophalen om 9u normaal zou het 10u zijn....door de uur wijziging is het 9u al zal het lijken dat het toch al 10u is.......beetje voor verwarring zorgen  :D :D :D :D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 23 oktober 2015, 10:51:21 AM
, zorg dat je dan koffiekoeken meebrengt, dan ontbijten we samen  ;) ;)
Weet niet wat gebruikelijk is in 'T STAD, maar op de omliggende parking is het gebruikelijk dat de gastheer trakteert op koffiekoeken!  ;D ;)


@rangeerduivel, OlivierV,Chrisrail afspraak 10 uur !

Groeten Peter ;)

loebaske

Peter is het om 10u of is het om 9u, is wat afhankelijk welk uur je staat die ochtend  :D :D :D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 23 oktober 2015, 11:05:23 AM
Peter is het om 10u of is het om 9u, is wat afhankelijk welk uur je staat die ochtend  :D :D :D
Carpoolparking Eric, aangezien het uur deze nacht aangepast wordt om 10uur plaatselijke tijd !