40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

SuSke

Het is zover MTD is 40jaar jong en wil er nog vele enthousiaste jaartjes aan toevoegen.



Daarom organiseren we dit jaar weer een denderende tentoonstelling



Er zullen dit jaar een aantal prijswinnende baantjes hun opwachting maken waarvan sommigen in een verder afgewerkte fase  ;)

Daarnaast de bekende clubbanen in hun geüpdatete versie, of voorzien van enkele bijzondere nieuwigheden
en natuurlijk een beestig gezellig café om je dorst en honger te stillen

En net als vorig jaar zal er voor de kleinsten een kleurwedstrijd gehouden worden in 2 categorieën (3-6 jarigen en 6-12 jarigen) met weerom een fijn cadeau voor de winnaar geschonken door een milde sponsor
Binnen de club wordt ook een "fragment" wedstrijd georganiseerd: een spoor gerelateerd diorama op een schijfje van 10cm diameter - van een uitdaging gesproken
Juryleden zijn de bezoekers voor beide wedstrijden.

Enkele van onze sponsors zorgen ook voor een kleine stand en is er de verkoop van tweede hands materiaal van clubleden

Wanneer: 24 & 25 oktober 2015 telkens van 10u00 tot 18u00
Waar: Hangar 27 - Parklaan 161 te 2650 EDEGEM

Meer inlichtingen over wat er te zien is op http://mtdtreinenclub.be/over/tentoonstelling/index.html

We hopen je daar te ontmoeten
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Ik kom zeker,schrijf mij maar in voor de kleurwedstrijd! ;D

;)

centauri167


loebaske

Ik zal en moet er zijn....met een pijne poot of niet ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 17 juni 2015, 20:13:40 PM
Ik kom zeker,schrijf mij maar in voor de kleurwedstrijd! ;D

;)
jij hebt altijd problemen om tss de lijntjes te lopen....te kleuren.....verzin er zelf nog wat ! ;)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Snobby Crash

Hoe bedoel je een schijfje van 10 cm diameter....

;-)

Gerolf

Wat je schrijft, Geert.
Op een heel kleine oppervlakte een spoors diorama bouwen  ;)

Basis is een houten schijfje van 10 cm. Daarop maximaal 30cm hoog, en niet buiten het oppervlak gaan.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

vorige keer aanwezig dus alser niks tss komt ook volgende keer aanwezig ! ;)

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 19 juni 2015, 21:33:26 PM
... Op een heel kleine oppervlakte een spoors diorama bouwen  ...
Basis is een houten schijfje van 10 cm. Daarop maximaal 30cm hoog, en niet buiten het oppervlak gaan.

Nu ben ik toch écht curieus wat je op 10cm ga presenteren !!!
Dus ik kom ZEKER  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Citaat van: Steam.N op 19 juni 2015, 22:17:53 PM
Citaat van: Gerolf op 19 juni 2015, 21:33:26 PM
... Op een heel kleine oppervlakte een spoors diorama bouwen  ...
Basis is een houten schijfje van 10 cm. Daarop maximaal 30cm hoog, en niet buiten het oppervlak gaan.

Nu ben ik toch écht curieus wat je op 10cm ga presenteren !!!
Dus ik kom ZEKER  ;D

Zou ik zo zeggen Jean, we rekenen op jou als jurylid  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: Gerolf op 19 juni 2015, 21:33:26 PM
Wat je schrijft, Geert.
Op een heel kleine oppervlakte een spoors diorama bouwen  ;)

Basis is een houten schijfje van 10 cm. Daarop maximaal 30cm hoog, en niet buiten het oppervlak gaan.
Straal of diameter? :D
Want dat kan wel een serieus verschil maken!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 20 juni 2015, 12:43:39 PM
Citaat van: Gerolf op 19 juni 2015, 21:33:26 PM
Wat je schrijft, Geert.
Op een heel kleine oppervlakte een spoors diorama bouwen  ;)

Basis is een houten schijfje van 10 cm. Daarop maximaal 30cm hoog, en niet buiten het oppervlak gaan.
Straal of diameter? :D
Want dat kan wel een serieus verschil maken!

Citaat van: SuSke op 17 juni 2015, 19:53:46 PM
een spoor gerelateerd diorama op een schijfje van 10cm diameter - van een uitdaging gesproken

Aandachtig lezen kan anderen veel werk besparen!!! ;D ;D

Dus werk aan de winkel voor de Zers...

;)