Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ik ben Ben

Gestart door Ben, 15 juni 2015, 19:26:33 PM

Ben

Als gezegd, ik ben Ben. :)

Woonachtig te Uden - NL, import Brabander want geboren en getogen Rotterdammer. Ben 62 jaar, niet meer werkzaam na een headcount reductie en netjes heet het dat ik "enige afstand heb tot de arbeidsmarkt".

Mijn modelspoorhobby vindt plaats op de zolder en verder mag ik ook graag langs het grootspoor vertoeven. Ik rail twee op een NL baantje "Frotterdam". Een bouwverslag houd ik bij op het BNLS forum en verder ben ik een trage bouwer want er is meer in het leven dan treintjes.





Gisteren heb ik mij aangemeld alhier en eens zien wat hier te beleven valt. Mijn insteek is leren van een ander, een beetje ouwedeuren over treintjes en waar ik iemand kan helpen of iets kan aanleren zal ik het niet na laten.

Met groet,
Ben.

OlivierV

Welkom Ben!

Je de bouw van je baan volgde ik reeds op het bnls-forum, het is toch een van mijn favoriete bouwverslagen omdat de stijl van bouwen me wel bevalt!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Hallo!
En heb je nog van die olie? ;D

PeterC

Ben, welkom!

Trage bouwers zijn ook bouwers!  Ik ben een heel trage bouwer  ::)




Citaat van: Ben op 15 juni 2015, 19:26:33 PM
...een beetje ouwedeuren...
Een ouwe deur is er eentje die een likje verf verdient (of naar het containerpark mag verhuizen) - bij een ouwe doos helpt zelfs de verf niet meer  ;)




Nu alle gekheid op een stokje.  Welkom en veel foto's van je vorderingen (daar zijn we zot op)!



Groetjes, Peter


Kees-Jan

Hoi Ben!

Kijk nu kan ik het ook weer volgen zonder achter allerlei vervelende niet toegankelijke doorklik links op dat NL forum te moeten zoeken.

Wordt een fraaie baan zo en kom maar een keer bij Walter en mij kijken als we met de greenkeper aan de slag gaan 110KV bij elkaar.

Ben

Bedankt mannen. :)

@Kees-Jan: heb hier een Greenkeeper en ben met Walter op workshop geweest bij Martin in Borne. Maar ik kom graag weer eens langs in Alblasserdam.

Gr, Ben.

Snobby Crash

Welkom Ben op dit prachtige forum !

Mooie baan trouwens ! Zeker de moeite waard om je te volgen !

Geert

Steam.N

Welkom op ons forum, Ben !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

Welkom Ben !
Trage bouwers zijn er wel meer hier.  Ik ben nu 5 jaar bezig aan mijn baantje en eerlijk gezegd rijdt er nog geen enkele trein het hele trajekt.    Het verzamelen van rollend materieel daarentegen dat gaat vlotjes.   Maar dat staat daar dan netjes opgeborgen...`  Ik wens je in elk geval veel plezier hier en kijk uit nar het vervolg van je baan.
Misschien zl ik es gaan piepen naar je foto's en verhaal op "die ndere site" :-)

Dani(el)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Hallo ik ben Peter  ;D Welkom Ben !

Veel plezier en veel leesgenot op ons forum !

Groeten Peter ;)

Stedahult

Hee Henk! Ga die RTS nu maar eens gebruiken, kom op.... je kunt het  ;)
Mvh. Steef

Ben

Citaat van: Stedahult op 16 juni 2015, 20:33:47 PM

Hee Henk!


Haha, lol. 8)

Maar ik heb geen modules die je effe op de keukentafel kunt begrassen maar een vaste baan. En ben nog te veel met stof, pir en purlijm bezig en de helse masjien is trouwens uitgeleend.

Maar het gaat goed komen Steef. ;)

Gr, Ben.

Stedahult

Uitlenen doe ik niet aan. Begrassen voor een ander dan weer wel.
Mvh. Steef

Martin Welberg

Hé Henk....sorry Ben  :P Alles ok, laat je niet drijven man, moeten ze maar een rubberboot kopen..