Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Stephen Coonts romans

Gestart door Peter, 06 mei 2015, 11:40:42 AM

Peter

Eens een keer geen modelspoorvraagje of onderwerp.

Ben, om mijn verzameling te vervolledigen, nog op zoek naar een aantal romans
van de schrijver Stephen Coonts

Bij voorkeur gebonden romans (liefst geen paperback)  nieuw of in goede toestand en in het Nederlands (geen Engels enz.)
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

Citaat van: Peter op 06 mei 2015, 11:40:42 AM
Eens een keer geen modelspoorvraagje of onderwerp.

Ben, om mijn verzameling te vervolledigen, nog op zoek naar een aantal romans
van de schrijver Stephen Coonts

Bij voorkeur gebonden romans (liefst geen paperback)  nieuw of in goede toestand en in het Nederlands (geen Engels enz.)




geef eens een woordje uitleg Peter , wie was die man, onderwerpen, enz.... enz.... nog nooit gehoord van die schrijver.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Steam.N

Ik heb er enkele in het Engels ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

#3
Stephen Coonts is een van mijn drie favoriete schrijvers van thriller/oorlogromans die met de zee te maken hebben
De beide andere schrijvers zijn (mijn absolute favoriet) Douglas Reeman, gevolgd door Clive Cussler.
Cussler heb ik bijna allemaal, en van Reeman oorlogsromans over de zee, ontbreek ik er nog slechts enkele.

De drie schrijver hebben gemeen dat hun verhalen de werkelijkheid zeer goed beschrijven (zonder overdrijvingen).

Van alle drie staat er uitvoerige uitleg op internet.

Andere geliefde schrijver is Kirst (heb slechts 1 boek van hem, maar wat voor een, namelijk 08/15) en een groot aantal romans van Konsalik (verzamel ze niet)
Met vriendelijke groeten
Peter