Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Snijplotter

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 mei 2006, 17:12:38 PM

Steam.N

Mooi resultaat, David!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Op de foto zien ze er zo goed als perect uit. Benieuwd om ze eens 'in 't echt' te mogen bewonderen.

MARKLINRIJDER

[:)]

Nog even geduld vanaf volgende week zijn ze in omloop.

Ondertussen alweer op een nieuw ei aan het broeden. [:p]

Grtjs,

David

ERVIN

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER


Ondertussen alweer op een nieuw ei aan het broeden. [:p]

Grtjs,

David



Hier in mijn tuin zijn er ook aan het broeden , maar die zien er net iets anders uit dan onze David.[:D]
Grapje h? , ziet er schitterend uit.[;)]

Paulogic

Je zegt daar zowat... een 'David' uitsnijden met de laser of een 3D copieken maken...
t'zal werk aan zijn hoor. Amai.[:D]

je brengt mij op een idee... David klonen en verkopen aan de modelbouwers... [:D][:D][:D]

ps : Evan, you've got mail.
mvg,
Paul(ogic)

MARKLINRIJDER

Voila zie:



Grtjs,

David

PeterVG


Mooie realisatie David.  Ben je van plan om voorgevels als los model te koop aan te bieden.  Mij help je er alvast mee vooruit en anderen vermoedelijk ook.

Paulogic

Sjieke dinges... je doet beter werk dan sommige aannemers... [^]
mvg,
Paul(ogic)

Alain

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Sjieke dinges... je doet beter werk dan sommige aannemers... [^]



Nog niet zo zeker van.[}:)]
Volgens mij liggen de vensters op het eerste te laag tov het plafond van het gelijksvloers.[?]

MARKLINRIJDER

Alain,

Foto van het origineel.



Grtjs,

David

Frank_N

At Alain:

Het kan natuurlijk ook zijn dat het plafond vrijwel gelijk ligt aan de bovenzijde van de hoofdentree, bovendien is het niet zeker of de vloer van de onderste verdieping gelijk ligt aan straatnivo [;)]
Het kan best dat het souterain gedeeltelijk boven straatnivo ligt, en dus de vloer van de onderste verdieping ongeveer op het nivo van de entree-trap is. Er zijn veel oudere gebouwen waar de raampartij op kniehoogte ligt. Een en ander is afhankelijk van de bouwstijl. Dusss......

Good job, David! We volgen dit draadje met smaak!
Groet van Frank

MARKLINRIJDER

Zonet even enkele kleine details voor een projectje gebricoleerd:




Grtjs,

David


MARKLINRIJDER

Opdrachtje tussendoor:

Geslaagd of niet?




Grtjs,

David

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Ziet er mooi uit ! Hoe breed zijn bv de wielen ?