Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

loebaske

Over men minibaantje gevallen  ;) neen is een grapje....

Door die slechte wegen in Mere en voorrang van rechts, wat hard geremd met de fiets en over kop gegaan pffff


Metpetergaathetbeter

Evan, alweer mooie dingen die je laat zien en een spoedig herstel ! :)


Eric, misschien moet je dat fietsen toch maar achterwege laten ! ;), zit trouwens niet alleen een voorrem op je fiets en jij ook een spoedig herstel toegewenst en in de toekomst iets voorzichtiger handelen zodat je eens breukvrij opnieuw aan de slag kunt ! ;)

Chrisrail

#452
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

Een goed idee Chris en nu weer up to date met het draadje van Evan...


Kautenbach

Beterschap, hebbie wel extra tijd om Evan's kunsten te bekijken en er zonder schade ondersteboven van te raken ;)

evan

Merci mannen  :) ;)

Eric,

Beterschap!

Ondertussen heb ik links een wissel bij ingebouwd en een doodspoor van ongeveer 50 cm. 

Later plaats ik wat foto's en een voorbeeldfoto van wat ik van plan ben te maken links op de baan :)

Groetjes,

E



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Die foto's zijn welkom, Evan!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Mooie overzichtsfoto van dat "hoekje", Evan.
De verwering van de brug vind ik persoonlijk iets teveel "airbrush" en wat te weinig "wash" - je begrijpt wel wat ik daar mee bedoel  ;)

@ Loebaske: mo-vent-toh  :o
Ik begrijp helemaal dat je snel terug goed mobiel wil zijn, maar toch  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

#458
Goede morgen,

Foto's komen  :) en Gerolf het "airbrush effect" is weg nu dat de brug droog is.  Die Wash van Vellejo vervaagt pas na enkele uren.

Hierbij een inspiratie voor de linkerkant:



Deze scene is te vinden langs het water aan Genk industrie.

Ik ga zo snel mogelijk starten met een mock up van het gebouw om dan de nodige materialen bij elkaar te zoeken.

Ondertussen is de extra wissel ook ingebouwd:



Tot later  ;)


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Vandaag reed een groep spoorwegliefhebbers het lijntje af met een gecharterde trein en maakte een fotostop...





Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

SUPER

Wordt alsmaar mooier. Doe zo verder, Evan
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Svendw

Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Steam.N

Citaat van: Peter op 16 mei 2016, 11:39:54 AM
SUPER
Wordt alsmaar mooier. Doe zo verder, Evan

ABSOLUUT !!! 8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Lijkt me een leuke aansluiting om je op te inspireren en te implementeren Evan.

Enige wat misschien jammer (en tegelijkertijd ook niet) is is dat de wissel nu in het opgesplitste spoor zit en niet voor die ene wissel, maar dat komt allicht door plaatsgebrek.

Leuke prenten ook met de 60, perfect excuus om op zo'n lijntje een reizigerstrein te laten rijden. Al zou je moesten er ergens denkbeeldige haltes zijn ook een MW41 op kunnen inzetten. :)

De seinpaal en inwerking van het seinhuisje zijn zeker geslaagd te noemen!

Knutsel en pruts maar verder, ik kijk alvast met veel plezier naar de resultaten.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan