Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

OlivierV

Ziet er meteen al veel meer Belgisch uit. Het loont allicht nog de moeite om de kiertjes tussen ondergrond en huisje weg te werken? :) (kan met plasticcard rond de rand van het huisje te plaatsen en dat dan te beschilderen en bestrooien met de ondergrond. Maar dat wist je waarschijnlijk ook wel.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Alweer erg fijn werk!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Merci mannen  ;)

Olie,  die spleet gaat idd weg.  Er komt nog een funderingsplaat onder, maar wou het zo al ns presenteren.

Yannick,

Goed idee van dat spoor in het beton, maar dat ga ik nu niet meer doen.  Eerst ns het hele project afwerken want ik blijf altijd maar prutsen  :)

Groeten
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 08 mei 2016, 20:13:36 PM
want ik blijf altijd maar prutsen 
mooi gepruts dan !  ;)

Kautenbach


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

evan

Merci mannen.

Gisteren namiddag en deze voormiddag heb ik nog ns wat kunnen knutselen.  Voorzichtig kan ik wat staan op m'n voet met de oh zo praktische speciale sandaal  ???

Hier een fotootje van het tussentijdse resultaat:



Het gebouwtje heeft een fundering gekregen in pluimkarton.  De fundering sluit nu ook mooi aan aan het landschap.  Er is een 2 e landhoofd gemaakt en de brug heeft reeds kleur gekregen.  Eens dit droog is ga ik de brug nog wat accenten geven.
Er is ook een sein geplaatst, maar aan de rechtse kant van het spoor. wegens plaatsgebrek en zichtbaarheid.  Hiervoor is aan het sein een blauw rond bord geplaatst met witte pijl.

Straks detailleer ik wat verder en dan werken we links terug verder aan de baan.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Wat een kleine uitschakeling van een lichaamsdeel toch kan doen....

Men heeft meteen wat tijd en ruimte om te knutselen, mooie resultaten Evan, blijf het volgen......TOP


mark7758

sterkte met de voet.
En geweldige sfeer.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

Weerom een mooi geheel geworden

Show us more Evan  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#446
.


http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

Idd. Chris, heb nu 2 gebroken en 1 gekneusde rib en men borstbeen ingedrukt....pffff

Chrisrail

#448
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

evan

Vraag ik me ook af :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.