Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

OlivierV

Het is zeer mooi hoor Evan!

Doe nog maar wat verder. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Svendw

Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

dani

hier kan ik uren lang zitten naar kijken en van genieten....   en dan met 2 voeten op de grond komen en beseffen dat dit ver boven mijn niveau is.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Citaat van: dani op 15 maart 2016, 13:13:32 PM
hier kan ik uren lang zitten naar kijken en van genieten....

Dat doe ik ook  8)

Citaat van: dani op 15 maart 2016, 13:13:32 PM
en dan met 2 voeten op de grond komen en beseffen dat dit ver boven mijn niveau is.

En daar probeer ik dan wat aan te doen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

niko

Citaat van: SuSke op 15 maart 2016, 17:20:28 PM
Citaat van: dani op 15 maart 2016, 13:13:32 PM
hier kan ik uren lang zitten naar kijken en van genieten....

Dat doe ik ook  8)

Citaat van: dani op 15 maart 2016, 13:13:32 PM
en dan met 2 voeten op de grond komen en beseffen dat dit ver boven mijn niveau is.

En daar probeer ik dan wat aan te doen  ;)

Hier net het zelfde :D, los van het genieten van de foto's is het voor mij een vat vol inspiratie.
zoals ik al zo vaak heb gezegd knap werk Evan
mvg Niko

Herwig

Nog 's even langs Evans oever gewandeld (virtueel).
( Evan is toch  niet  in zijn kanaal geslingerd door de storm aan complimentjes ? )

evan

Goede morgen Herwig,

Ik zit hier nog droog hoor, maar de hobby heeft even gedurende 2 weken een lagere prioriteit gekregen door andere agendapunten en het werk.

Dit weekend ga ik nog wat kunnen knutselen aan het baantje, maar dan is het weer kalm voor 2 weken vermits er hier thuis degelijke lentewerken starten 8)

Alleszins hartelijke dank voor de complimenten aan de trouwe volgers van het draadje ;)  Het is leuk geregeld feedback te krijgen en dat motiveert extra om voort te werken :)

Een vervolg is dus zeker gegarandeerd.

Alvast een prettig weekend gewenst en een zalig pasen.

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Een kleine update...

Alle betonnen liggers zijn aan de onderkant van het gebouw geplaatst. Iets wat amper opvalt, maar het gedacht alleen telt al  :)

Ik heb ook een buis gemonteerd die we nog een kleurtje moeten geven natuurlijk.

Even een GSM fotootje...



Tot later  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Mmmmmhhhhhhhh ... smaakt naar NOG !!!  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Martin Welberg

Lekkalekka !! Waar komt dat ventilator / compressor of wat het ook is dooske vandaan ? Eigenbouw ?

evan

Metci mannen ;)

De installaties op het dak zijn kits van Walthers Cornerstone
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mnieuwlaet

Machtig mooie impressie zo zie dat een treinbaan
niet megalomaan groot moet zijn om groots te zijn.

evan

Bedankt Maarten  ;)

Een kleurtje...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Evan je levert weer puik werk.

Echter op je GSM-foto heb ik een bemerking, kan zijn dat het door de foto komt. ...

Maar tussen de betonnen pilaren en de betonnen voet zit een redelijk grote spleet, iets wat je soms al eens tegen komt met pluimkarton als het niet 100% recht is afgesneden. Ga je dit nog corrigeren?

Doe voor de rest maar rustig verder.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan