Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

evan

Merci mannen ;)

Binco,  toch met de airbrush.  Valeyo PU-Primer "Pantzer Grey".  Het was wel goed in het licht houden en in alle richtingen draaien.

Nadien heb ik er 3 verschillende keluren wash over gespoten van Valejo, maar daar zijn nog geen fotos van.

Herwig,

Ik begrijp je opmerking, maar het gegeven is fictief geinspireerd op:  Petrolium zuid, Lijn 207 en aanverwanten.

De tijdsgeest is jaren 80 en als ik nadien de autos en losse scenery die er op komen, vervang kan ik zelfs naar 2000 gaan.

Dat is het voordeel van de Belgische spoorwegen op de secundaire lijnen is de tijd precies blijven stilstaan :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Ondertussen snel een fotootje gemaakt van de kleur tot nu toe.

Subtiel maar dat dient als basis:



Op de foto zien we ook de trap die toegang zal verschaffen aan het ponton met de laadinstallatie.

En een sfeerplaatje:



Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

't Is niet mis Evan wat je ineen aan het prutsen bent. :)

Pruts maar verder. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

blijkbaar is Evan overal ter lande te vinden want steeds vind je zijn wagen naast de sporen op foto's! ;D ;)

Fraai werk! :)

Herwig

aan Evan,            07 febr. 2016,

De foto's &  het gefotografeerde:  primaplus... .

( en die  "sjoemelcaddy"  is ook pak recenter dan de NMBS-DAF van daarnet ...)

evan

Tja de Caddy en int groot en int klein  ;D

Ondertussen tijdens het rangeren heb ik nog enkele plaatjes geschoten.  Weliswaar uit de hand waardoor ik wat scherptediepte moest inboeten :)









Tot later deze week  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Trek het u niet aan Evan, kom dit ook tegen...

Trouwens sfeer volle beeldjes...


Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Stedahult

Je locjes zien nog wat bleekjes.....  ;)
Mvh. Steef

ERVIN

Machtige beelden hier , love it!! ;)

SuSke

Buitengewone sfeer Evan. Als we niet beter wisten, je zou je zo buiten wanen.

Prachtig en inderdaad ook inspirerend.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Citaat van: SuSke op 07 februari 2016, 22:36:51 PM
Buitengewone sfeer Evan. Als we niet beter wisten, je zou je zo buiten wanen.
Prachtig en inderdaad ook inspirerend.

Inderdaad schitterend, Evan !
Om je vingers van af te likken !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Wat een prachtig streepje industriespoor! Heerlijk om naar te kijken.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Herwig

aan Evan,         08 febr. 2016,
Wat absoluut    niet    duidelijk is:       wordt er in die   H0-Caddy   een modelbaan vervoerd ?           

Johnnytrein

Geweldig mooi ik waan mij terug in de jaren 80.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about