Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

2014

Gestart door doomslu, 29 december 2014, 15:13:21 PM

Gerolf

Citaat van: milocomarty op 03 januari 2015, 22:56:53 PM
Modules begin van het jaar.. zelfde modules eind 2014..

Zoek de verschillen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 04 januari 2015, 10:40:05 AM
Citaat van: milocomarty op 03 januari 2015, 22:56:53 PM
Modules begin van het jaar.. zelfde modules eind 2014..
Zoek de verschillen  8)

GEVONDEN:  't Is een ander treintje !!!  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Duivenmest gebruikt?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Nieuw hobby: klokken?

Martin Welberg

Als schrijnwerker maak ik af en toe wat kasten, maar m'n vader is idd klokkenmaker en het is zijn vroegere werkplaats...

Huugooke

Citaat van: milocomarty op 04 januari 2015, 11:43:04 AM
Als schrijnwerker maak ik af en toe wat kasten, maar m'n vader is idd klokkenmaker en het is zijn vroegere werkplaats...
Een beroep waar ik een ongelooflijke hoogachting en bewondering voor heb!

SuSke

Prachtige gedaanteverwisseling, en toch vindt ik die "boomloze" variant van de module ook iets hebben :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Merci, toch is de boom versie meer wat ik voor ogen heb, 65 bomen en 240 struiken verder  ;)