Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Goovermodels -Misterie opgelost!

Gestart door vyncky, 21 november 2014, 20:29:27 PM

vyncky

Zonet lees ik op de site van Goovermodels wat het onbekende treinstel gaat worden....

http://www.goovermodels.be/index.php/nl/



Het wordt een MS 75 , een varkensneusje.

Leuk dat er van dit markante treinstel een nieuw model komt!
Ik heb alvast interesse in de VTM uitvoering, dan moet ik die al niet meer spuiten  ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

TBCédric

Citaat van: vyncky op 21 november 2014, 20:29:27 PM
Zonet lees ik op de site van Goovermodels wat het onbekende treinstel gaat worden....

http://www.goovermodels.be/index.php/nl/



Het wordt een MS 75 , een varkensneusje.

Leuk dat er van dit markante treinstel een nieuw model komt!
Ik heb alvast interesse in de VTM uitvoering, dan moet ik die al niet meer spuiten  ;D

Yannick

Ik heb interesse in de gewone bordeaux versie. Benieuwd hoeveel David er voor zal vragen. Deze komt op de lijst voor pasen/verjaardag. 
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

centauri167

#2
Citaat van: LS Models op 21 november 2014, 23:23:06 PM
Citaat van: vyncky op 21 november 2014, 20:29:27 PM
Zonet lees ik op de site van Goovermodels wat het onbekende treinstel gaat worden....

http://www.goovermodels.be/index.php/nl/



Het wordt een MS 75 , een varkensneusje.

Leuk dat er van dit markante treinstel een nieuw model komt!


Ik heb alvast interesse in de VTM uitvoering, dan moet ik die al niet meer spuiten  ;D

Yannick

Ik heb interesse in de gewone bordeaux versie. Benieuwd hoeveel David er voor zal vragen. Deze komt op de lijst voor pasen/verjaardag.

+1, hoop dat ze hun tijd nemen en met een prachtmodel komen aan een betaalbare prijs.

loebaske

#3
Geen slecht idee natuurlijk, zal afwachten zijn hoe het stel er zal uit zien en de prijs, slechter dan de oude versie kan het al niet.... alhoewel dat de oude versie best wel te pruimen is, het er 2 achter elkaar gehangen waarvan één dummi en niemand bemerkt de fout op één van de rijtuigen...

Word 2015 het jaar van treinstellen???

jb

AH, dat is goed nieuws. In dit model heb ik zeker interesse, deze was ik al even aan het zoeken. Bestellen waar wanneer, laat maar komen  :D

Frans Bosmans

Mijn voorkeur gaat naar de eerste schildering, grijs/oranje dus.

Stieven76

Je vind de Lima versie tegenwoordig nogal gemakkelijk op 2dehands, al vragen sommige er wel serieus geld voor.
Die stellen zal je dan achtereen wel een pak goedkoper kunnen vinden vermoed ik..

755philippe

Hallo,

Ik vermoed dat David van GM deze topic ook meeleest. Heb je soms een idee van een mogelijke richtprijs. Wanneer kan je dit model beginnen te bestellen ?
Ik denk dat dit model een schot in de roos wordt. Sta er al jaren op te wachten. Had vroeger een Lima grijze muis omgebouwd naar Marklin digitaal systeem, maar heb heel wat moeilijkheden ondervonden met het rijden over wissels en heb alles terug in een doos opgeborgen.
Mvg

755philippe

Jurgen

De VTM-versie zie ik ook wel zitten, samen met een bordeaux versie uiteraard. Maar of VTM hun versie zal zien zitten is een andere zaak. Ik veronderstel dat hier ook rechten op het logo betaald zullen moeten worden wat de prijs niet ten goede zal komen.  :(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

MARKLINRIJDER

Jurgen,

We hebben 100% toelating van VTM, aanvankelijk had ik gehoopt het samen met hen te gaan doen.
Helaas, het oude logo past niet meer in hun concept van de dag van vandaag.
We mogen wel het oude logo kosteloos gebruiken.   Wat toch ook al fijn is.

De eerste modellen staan online met prijzen.

Grtjs,

David

TBCédric

Zullen er voldoende stellen en/of nummers gemaakt worden voor diegene die na de uitlevering er nog eentje willen hebben of niet hebben voor besteld?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

MARKLINRIJDER

Citaat van: LS Models op 23 november 2014, 21:22:11 PM
Zullen er voldoende stellen en/of nummers gemaakt worden voor diegene die na de uitlevering er nog eentje willen hebben of niet hebben voor besteld?

Wie weet dat??  We kunnen flexibel omgaan met bestellingen, daar BIJNA alles in eigen beheer gebeurt.

Echter de toestroom van de bestellingen HLR is zo immens dat het schipperen veel tijd vraagt.
Ik tracht de machines zo weinig mogelijk her in te stellen ;-)

Grtjs,

David   

MARKLINRIJDER

Dan nog even dit:

GEZOCHT!!!!!!

Vrij te gebruiken foto materiaal met betrekking op het project AM75.

Vooral de Grijze versie en de VTM versie.

Beschikt U over fotomateriaal dat gepubliceerd mag worden stuur ons een email.

Grtjs,

David

janieburton

Is het voorintekenen of kunnen we wachten tot we een model kunnen bewonderen e dan beslissen?
 

MARKLINRIJDER

Beste,

Iedereen is vrij om te wachten tot het model er is.

Mvg,

David